790 ezer konzervvel a rászorulókért
A Bonduelle Central Europe Kft. a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel együttműködve a tavalyi évben 790 ezer darab konzerv (mintegy 221 tonna) konzervet juttatott el a rászorulókhoz, 246 millió Ft értékben. Ez a típusú élelmiszer, amely a nélkülözők számára elérhetetlen lenne, a magját képezi az Élelmiszerbank által osztott csomagoknak, hiszen a Bonduelle-nek köszönhetően kiszámíthatóan rendelkezésre áll. Az élelmiszeripari gyártó és az Élelmiszerbank Egyesület együttműködése környezetvédelmi szempontból is kiemelkedő, hiszen az átadott 221 tonna élelmiszer megmentésével 553 tonna CO2-kibocsájtástól mentesül a Föld.
2019 első félévében 160 tonna megmentett élelmiszernél tart az együttműködés, amelyet több mint 134 000 rászorulóhoz juttat el a Magyar Élelmiszerbank. Idén a Bonduelle Kft. az élelmiszermentést anyagi forrásokkal is segíti, felismerve az élelmiszermentés jelentős költségeit.
– A tavalyi évben közel 800 000 zöldségkonzervvel járultunk hozzá a Magyar Élelmiszerbank Egyesületének munkájához. Idén szeretnénk magasabb szintre emelni az együttműködést, hogy még hatékonyabban segítsük a fenntartható, környezettudatos élelmiszer-fogyasztást, és mi is hozzájáruljunk az élelmiszerhulladék-csökkentéshez – nyilatkozta Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >