Trade magazin > Hírek és cikkek > Események > 75 %-ban újrahasznosított palackokra vált Nestlé a Henniez ásványvizeknél
75 %-ban újrahasznosított palackokra vált Nestlé a Henniez ásványvizeknél
A Nestlé Waters Henniez márkája olyan palackokra váltott, amelyek 75 százalékban újrahasznosított műanyagból vannak.
A Nestlé azt követően jelentette be a lépést, hogy újabb 2 milliárd svájci frankot inversztált fenntartható csomagolási stratégiájába.
A cég célja az, hogy ásványvizes palackjainak 100 százaléka újrahasznosított műanyagból készüljön.
Kapcsolódó cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >