700 új termékkel bővült a dm kínálata a szépség és egészség jegyében
A dm idén tavasszal ismét 700 új termékkel bővítette kínálatát, az arcápolás, a natúrkozmetika, reform élelmiszer, gyógytermékek, szájápolás és háztartás kategóriákban. A bővítésnek köszönhetően ismét több magyar márka termékei is helyet kaptak a dm polcian és online shopjában. A választék kialakításában a vásárlók véleményét is figyelembe vette a drogéria.
A dm folyamatosan arra törekszik, hogy vásárlói igényeit mind magasabb szinten kiszolgálja. A letisztult átlátható üzletkép, és a szakképzett segítőkész személyzet mellett ez a termékkínálatban is megmutatkozik, amit a szépséget és egészséget fókuszba helyezve, a vásárlók folyamatos visszajelzései alapján alakítanak ki.
A drogéria idén tavasszal ismét 700 új termékkel bővítette kínálatát, az arcápolás, a natúrkozmetika, reform élelmiszer, gyógytermékek, szájápolás és háztartás kategóriákban. Az új termékek bevezetését vásárlóik megkérdezésére alapozták, akik egy hónapon keresztül online, illetve a boltokban papír alapú kérdőív segítségével mondhatták el véleményüket arról, milyen márkákat látnának szívesen a dm polcain és online shopjában.
Az arcápolás szortiment termékválasztéka – az arcápolási trendeknek megfelelően – jelentősen bővült, számos új márka kapott bemutatkozási lehetőséget. A tudatos arcápolás égisze alatt új magyar márkaként bemutatkozik a Pem Delian, az ausztrál eredetű Bondi Sands, a brit Q+A, valamint a török Biobalance. A koreai arcápolás kedvelői többek között a Beauty of Joseon, a the SAEM Iceland és a Farmstay márkák termékeivel ismerkedhetnek meg. A problémás bőr ápolására szolgáló termékek iránti megnövekedett érdeklődést alapul véve bővítette szortimentjét a dm az Alkmene termékcsalád teafaolaj alapú, a Salthouse Natural Minerals Holt tengeri ásványokat és szalicilsavat egyedülálló módon kombináló termékeivel, valamint teret adva ezen a területen is a koreai termékeknek, a Mizon Good Bye Blemish termékei is elérhetők a polcokon. A fényvédelem kiemelt fontosságúvá vált az elmúlt időszakban, így több márka fényvédő arckrémei is belistázásra kerültek. Az arcmaszkok választékát is jelentősen bővítette a drogéria, a termékválasztást edukáló polccsíkkal segítik az üzletekben.
A natúrkozmetika szortimentben kizárólag hivatalos natúrkozmetikai minősítéssel rendelkező termékek kapnak helyet. A szortimenten belül az Alverde dm márka mellett számos magyar márka mutatkozott be nagy sikerrel az elmúlt években. Az idei bővülésben további hazai márkák kapnak bemutatkozási lehetőséget, a magas hatóanyag koncentrációval rendelkező L’amia Natura, a Maskaolin, amely por alapú agyag arcpakolásokat kínál, a Schüssler, amely ásványi sókkal dolgozik, a Momiam, amelyet Király Viktor és felesége Király-Virág Anita neve fémjelez, valamint a Györgytea, melynek küldetése a népi gyógyászati értékek kutatása és továbbadása. A szortimenten belül újra elérhetők lesznek a Cultivator’s márka minősített hajfestékei is.
A dm üzleteiben megújul a szájápolás kategórián belül az elektromos fogkeféket bemutató center. Ezáltal a legtöbb terméket megfoghatják/kipróbálhatják a vásárlók. A centeren helyet kapnak az elérhető pótfejek is, megkönnyítve a vásárlók dolgát a kiválasztásban. Újabb termékekkel bővül a Philips márka és az Oral-B, ahol újdonságként polca kerül Oral-B OXYJET szájzuhany is.
A konvencionális élelmiszer választék is új márkákkal bővül, hogy a tudatos és ételérzékenységgel élő vásárlók szélesebb kínálatból válogathassanak a kiemelt üzletekben. A magyar termőföldeken termelt zabot felhasználó GoFit márka gluténmentes zabtermékei és zabtésztái a gluténérzékenyek és az egészséges életmódot követők számára nyújtanak minőségi alternatívákat. A PASTA DEL FUTURO 4 tojásos, 50%-kal csökkentett szénhidráttartalmú tészták speciális lisztkeverékből készülnek. A Magyarországon gyártott Glulu’s FreeFrom glutén- és cukormentes termékek még 2019-ben a dmStart! pályázat keretében ismerhették meg a vásárlók. A márka az évek alatt a vásárlók egyik kedvencévé vált, most pedig három ízben, egyedi, a dm számára készített csomagolásban kerülnek a polcokra. A szeleteiről már jól ismert Nick’s márka választéka már táblás csokoládékkal is bővül, melyek szintén glutén- és hozzáadott cukortól mentesek. A FREESCUITS édesítőszerrel készült gluténmentes kekszeket magyar családi vállalkozás gyártja, egészséges nassolnivalót kínálva a vásárlóknak. Az egészséges élelmiszerek kínálata bővül továbbá Danvita ropogós lapkenyerekkel, a finn Finn Crisp márka teljes kiőrlésű rozslisztből készült finomságaival, Schogetten vegán csokoládékkal és Mendula gluténmentes granolákkal, magkrémmel.
A háztartás szortiment bővítésénél a fenntarthatóság volt a fő szempont, ami az utóbbi években egyre erőteljesebben jelenik a vállalat működésének különböző területein is, legyen szó akár a mindennapi működésről, a kollégák képzéséről, vagy a társadalmi felelősségvállalásról. Az öko-háztartás modul olyan minőségi márkák termékeivel bővült, mint a Blau Helden márka vagy a Dora Natura mosógélek és öblítő, és a Herbow márka, ami most mosóparfümjein túl mosógél és öblítő termékekkel is megjelent a polcainkon.
„Büszkék vagyunk rá, hogy vásárlóink a szépség és egészség terén szakértőként tekintenek ránk, kérdéseikkel bizalommal fordulnak az üzleteinkben dolgozó kollégáinkhoz. Ezúton is köszönjük nekik, hogy részt vettek megkérdezésünkben, és segítettek bennünket a termékkínálat bővítésében. Így valóban olyan termékkategóriákat tudtunk bővíteni, és olyan márkákkal, amire visszajelzéseik alapján igényük van.”
– számolt be a bővítés folyamatáról Kanyó Roland marketing és PR menedzser.
„A termékkínálat ilyen nagy volumenű bővítése nem csak az üzletkép megváltozásával, hanem a kollégák továbbképzésével is együtt jár, annak érdekében, hogy szakértőként tudjanak segíteni vásárlóinknak az új termékek megismerésében.”
– tette hozzá a menedzser.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >