7-Eleven: átlépte a 70 000-es álomhatárt
Fontos mérföldkőhöz ért a 7-Eleven a globális piacra lépés előkészítésében: a kényelmiüzlet-óriás átlépte a 70 000-es üzletszámot. A kereskedelmi lánc idén – immár a 18. országban – lép újabb piacra azzal, hogy megnyitja első üzletét Indiában. Tavaly kb. minden 3,5 órában nyílt egy-egy újabb 7-Eleven üzlet, és a vállalat több helyszínen folytat tevékenységet, mint bármely más globális lánc.
A 93 éves múltra visszatekintő texasi cég immár globális és ikonikus márkává nőtt. Ez pedig a vezérigazgató szerint nem másnak köszönhető, mint hogy fáradhatatlanul azon dolgozik, hogy tevékenységének homlokterébe mindig vásárlóit és az ő igényeik kielégítését helyezze.//
Kapcsolódó cikkeink
Szupermarket üzletágának eladásáról tárgyal a Seven & I
Magántőkealapokat és másokat is megkeresett a japán Seven & I…
Tovább olvasom >Megnyitja századik üzletét Ukrajnában a JYSK
Megnyitja századik ukrajnai üzletét a dániai székhelyű JYSK nemzetközi kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Mórahalmon nyílt a 255. Rossmann
A Dél-alföldi régió dinamikusan fejlődő településén, Mórahalmon nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >