65 millió forinttal támogatta az MBH Bank és a Mastercard a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetet
Lezárult az MBH Bank és a Mastercard közös adománygyűjtő kampánya, amelynek részeként a hitelintézet 50 millió forintot, a Mastercard pedig 15 millió forintot ajánlott fel a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet számára. A 2023 decemberében zajlott kampány keretében az MBH Bank ügyfelei is részt vehettek a Segélyszervezet támogatásában, hiszen minden bankkártyás vásárlás gyarapította a szervezetnek gyűjtött adomány összegét.
Az MBH Bank és a Mastercard a 2023-as adventi időszakban léptek partnerségre, hogy egy közös kampány keretében támogathassák az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját. A kampány zárásaként az MBH Bank 50 millió forintos, míg a Mastercard 15 millió forintos támogatást nyújtott az Ökumenikus Segélyszervezet számára, amelyet idén februárban adott át a két szervezet.
A bankcsoport és a nagyvállalat közös akciójában december 4. és 31. között, az ünnepi időszakban minden MBH Bank által kibocsátott Mastercard bankkártyás vásárlás hozzájárult a Segélyszervezet támogatásához. A kampány azzal a céllal valósult meg, hogy felhívja a figyelmet az adományozás fontoságára és hogy minél több rászorulóhoz elérhessen a segítség. A bankkártyahasználat mellett az ügyfeleknek lehetősége nyílt arra, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet weboldalán létrehozott adományozási felületen további, egyéni felajánlást tegyenek, amelyből további közel 500 ezer forint gyűlt össze a szervezet számára.
„Örömmel tölt el minket, hogy a karácsonyi időszak alatt is felhívhattuk a figyelmet az adományozás fontosságára, így ezzel is segíteni tudjuk az Ökumenikus Segélyszervezet mindennapi munkáját. Közös stratégiai együttműködésünk széleskörű társadalmi szemléletformáláson is alapul, ezért munkatársaink bevonásával már több éve részt veszünk a Segélyszervezet adventi aktivitásaiban. Szeretnénk a jövőben is minél több lehetőséget biztosítani mind kollégáink, mind ügyfeleink számára az adományozásra, ebben pedig a Mastercard, mint partner is lehetőséget nyújt számunkra”
– nyilatkozta Kutas István, az MBH Bank kommunikációs ügyvezető igazgatója.
„Mindig nagyon szívesen veszünk részt olyan kezdeményezésekben, amivel a társadalomért tehetünk kicsit többet. Fontos számunkra, hogy ezekbe az akciókba a kártyabirtokosokat is bevonhassuk, hogy ők is megélhessék annak az örömét, amikor nehezebb sorsú embertársaikon segíthetnek. Reméljük, hogy lesz még lehetőségünk erre a jövőben is, az MBH Banknak pedig gratulálunk a nagyon sikeres kezdeményezéshez”
– mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
Cél az MBH Bank munkatársainak bevonása
Az MBH Bank és az Ökumenikus Segélyszervezet 2023 májusában kötött együttműködési megállapodást, amelynek keretében a hitelintézet évi 100 millió forinttal segíti a szervezet munkáját. Az együttműködés részeként tavaly útnak indult az MBH Tudatos Segítség Program, amely több tízezer nehéz körülmények között élő ember megsegítéséhez járul hozzá. A program az MBH Bank társadalmi felelősségvállalási stratégiája mentén valósul meg, hiszen a bank kiemelt feladatának tekinti a társadalmi felzárkóztatást.
Az év utolsó heteiben a bankcsoport munkatársai is csatlakoztak a Segélyszervezet adventi programsorozatához, amely során olyan állomások tették a rászorulók számára szebbé az ünnepeket, mint például az öt napon át tartó mézeskalács sütés a fővárosi Bazilikánál, ajándékcsomagok átadások Baranyában, valamint az MBH Bank munkatársainak önkénteseivel megvalósult, két napon át tartó ételosztás.
A partnerek közös munkája 2024-ben számos további programmal folytatódik tovább, hiszen a hitelintézet hosszútávú célja, hogy dolgozói közvetlenül is szerepet vállalhassanak az MBH Bank társadalmi célú tevékenységében.
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >