65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy kielégítse az egyre növekvő keresletet az International Delight, STōK Cold Brew és további kávé- és tejszínmárkái iránt. A 77 éves jacksonville-i üzem bővítését múlt kedden adták át.
A fejlesztések keretében a vállalat egy új regionális elosztóközpontot is épít Jacksonville körzetében, hogy javítsa a disztribúciót, és a délkeleti államokban a lehető legfrissebben juttassa el termékeit a boltokba. A lépések mintegy 200 közvetlen és közvetett munkahelyet teremtenek a térségben – adta hírül a Grocery Dive.
A Danone egyik fő növekedési területe a hidegkávé-piac, amely a Skyquest adatai szerint a 2022-es közel 500 millió dolláros szintről 2030-ra 3,1 milliárd dollárra nőhet. A jegeskávé népszerűségének növekedése fontos oka annak, hogy a Danone szezonális ízekkel és egy cold-brew energiaital-termékcsaláddal bővítette a STōK márkát, így növelve a potenciális fogyasztási alkalmak számát.
Az új gyártósor korszerű technológiát alkalmaz, például innovatív palackformázási eljárást, amely 30%-kal csökkenti a palackveszteséget és az új fenntartható palackok előállításának vízigényét.
– Arra összpontosítunk, hogy fogyasztóink igényeit a lehető legjobban kielégítsük vállalatunk folyamatos növekedése és innovációja mellett, és igyekszünk felgyorsítani ezeket a beruházásokat, ösztönözve a gazdasági növekedést – mondta Dan Magliocco, a Danone North America elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Új stratégiával élesztené fel a növényi tej iránti keresletet az USA-ban az Oatly
Új lendületet adna az Oatly a növényi alapú tejek piacának…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >