65 millió dolláros beruházással bővíti a kávé- és kávéfehérítő-gyártást a Danone Amerikában
A Danone 65 millió dollárt invesztált floridai gyárának bővítésébe, hogy kielégítse az egyre növekvő keresletet az International Delight, STōK Cold Brew és további kávé- és tejszínmárkái iránt. A 77 éves jacksonville-i üzem bővítését múlt kedden adták át.
A fejlesztések keretében a vállalat egy új regionális elosztóközpontot is épít Jacksonville körzetében, hogy javítsa a disztribúciót, és a délkeleti államokban a lehető legfrissebben juttassa el termékeit a boltokba. A lépések mintegy 200 közvetlen és közvetett munkahelyet teremtenek a térségben – adta hírül a Grocery Dive.
A Danone egyik fő növekedési területe a hidegkávé-piac, amely a Skyquest adatai szerint a 2022-es közel 500 millió dolláros szintről 2030-ra 3,1 milliárd dollárra nőhet. A jegeskávé népszerűségének növekedése fontos oka annak, hogy a Danone szezonális ízekkel és egy cold-brew energiaital-termékcsaláddal bővítette a STōK márkát, így növelve a potenciális fogyasztási alkalmak számát.
Az új gyártósor korszerű technológiát alkalmaz, például innovatív palackformázási eljárást, amely 30%-kal csökkenti a palackveszteséget és az új fenntartható palackok előállításának vízigényét.
– Arra összpontosítunk, hogy fogyasztóink igényeit a lehető legjobban kielégítsük vállalatunk folyamatos növekedése és innovációja mellett, és igyekszünk felgyorsítani ezeket a beruházásokat, ösztönözve a gazdasági növekedést – mondta Dan Magliocco, a Danone North America elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >Vámmentességet sürget a L’Oréal az EU USA-val kötött megállapodása után
A L’Oréal kedden arra figyelmeztetett, hogy az Európai Unió és…
Tovább olvasom >Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
A világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei, Indonézia és Malajzia a következő években…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >