62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra pop-up üzlettel. A fesztiválozókra szabott mintegy 300 termékből álló árukínálat és az üzlet mellett működő ingyenes ALDI Grill Zóna minden korábbi rekordot megdöntött: a rendezvény alatt mintegy 62 700 vásárlót szolgált ki a bolt, a Grill Zónában pedig 10 000-nél is több adag grillterméket sütöttek készre ingyenesen az ALDI szakácsai.
2016-ban jelent meg először az ALDI a világ egyik legismertebb zenei rendezvényén, a Sziget Fesztiválon, egy 300 négyzetméteres ideiglenes üzlettel. 2025-ben már egy 500 négyzetméter alapterületű fesztiválbolt várta a szitizeneket, akik egy 250 élelmiszerből és 40 non-food termékből álló kínálatból válogathattak. A korábbi évektől eltérően idén új helyszínen, a csónakház mellett nyílt meg a pop-up üzlet, amely a nulladik napon 12:00-től 20:00-ig, míg a rendezvénynapokon reggel 7:00-től hajnal 2:00-ig tartott nyitva.
2025-ben az ALDI üzlete minden eddigi rekordot megdöntött. A fesztivál ideje alatt 8 pénztárnál 62 700-nál is több nyugtát állítottak ki, vagyis 6 nap alatt egy Kaposvár méretű város lakosságát szolgálta ki a fesztiválbolt. Augusztus 8. és 11. között ráadásul minden egyes nap 10 000 feletti vásárlási tranzakció történt, ami a többszöröse egy átlagos ALDI-üzlet napi forgalmának. Mivel sokan többedmagukkal együtt vásároltak, ezért a vevők tényleges száma ennél lényegesen magasabb. Az ALDI saját felmérése alapján a vásárlók mintegy 40%-a volt magyar, 60%-uk pedig külföldi.
Az üzletben vásárolt BBQ hús-, vegán és vegetáriánus termékeket a Grill Zónában ingyenesen készre sütötték, és idén a tavalyi 12 helyett 14 grillsütővel készült az áruházlánc. A fesztivál hat napja alatt több mint 10 000 éhes fesztiválozót szolgáltak ki az ALDI szakácsai. Minden tizedik vásárló csirkemellfilét, vagy csirkecombfilét süttetett, de népszerű volt a Berni virsli, a Grillburger és a lazacfilé is. A húsmentes választékból is ezres nagyságrend fogyott, a Vegán Cevapcici, a grillsajtok és a tofu voltak a legkedveltebbek.
Az ALDI – a szabott árú italokat leszámítva – idén is bolti árakon kínált minden terméket a Szigeten, 61 kollégája pedig mintegy 2700 munkaórában biztosította a pénztárcabarát és gondtalan fesztiválozást.
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >A Diageo a Szigeten is ott van, és felelős alkoholfogyasztásra buzdít
A nyári fesztiválszezon egyik csúcspontja idén is a Sziget Fesztivál,…
Tovább olvasom >Magyar lány a fesztivál 11 milliomodik látogatója
Egy Ománban élő magyar lány lett a Sziget fesztivál történetének…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >