62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra pop-up üzlettel. A fesztiválozókra szabott mintegy 300 termékből álló árukínálat és az üzlet mellett működő ingyenes ALDI Grill Zóna minden korábbi rekordot megdöntött: a rendezvény alatt mintegy 62 700 vásárlót szolgált ki a bolt, a Grill Zónában pedig 10 000-nél is több adag grillterméket sütöttek készre ingyenesen az ALDI szakácsai.
2016-ban jelent meg először az ALDI a világ egyik legismertebb zenei rendezvényén, a Sziget Fesztiválon, egy 300 négyzetméteres ideiglenes üzlettel. 2025-ben már egy 500 négyzetméter alapterületű fesztiválbolt várta a szitizeneket, akik egy 250 élelmiszerből és 40 non-food termékből álló kínálatból válogathattak. A korábbi évektől eltérően idén új helyszínen, a csónakház mellett nyílt meg a pop-up üzlet, amely a nulladik napon 12:00-től 20:00-ig, míg a rendezvénynapokon reggel 7:00-től hajnal 2:00-ig tartott nyitva.
2025-ben az ALDI üzlete minden eddigi rekordot megdöntött. A fesztivál ideje alatt 8 pénztárnál 62 700-nál is több nyugtát állítottak ki, vagyis 6 nap alatt egy Kaposvár méretű város lakosságát szolgálta ki a fesztiválbolt. Augusztus 8. és 11. között ráadásul minden egyes nap 10 000 feletti vásárlási tranzakció történt, ami a többszöröse egy átlagos ALDI-üzlet napi forgalmának. Mivel sokan többedmagukkal együtt vásároltak, ezért a vevők tényleges száma ennél lényegesen magasabb. Az ALDI saját felmérése alapján a vásárlók mintegy 40%-a volt magyar, 60%-uk pedig külföldi.
Az üzletben vásárolt BBQ hús-, vegán és vegetáriánus termékeket a Grill Zónában ingyenesen készre sütötték, és idén a tavalyi 12 helyett 14 grillsütővel készült az áruházlánc. A fesztivál hat napja alatt több mint 10 000 éhes fesztiválozót szolgáltak ki az ALDI szakácsai. Minden tizedik vásárló csirkemellfilét, vagy csirkecombfilét süttetett, de népszerű volt a Berni virsli, a Grillburger és a lazacfilé is. A húsmentes választékból is ezres nagyságrend fogyott, a Vegán Cevapcici, a grillsajtok és a tofu voltak a legkedveltebbek.
Az ALDI – a szabott árú italokat leszámítva – idén is bolti árakon kínált minden terméket a Szigeten, 61 kollégája pedig mintegy 2700 munkaórában biztosította a pénztárcabarát és gondtalan fesztiválozást.
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét az ALDI, már 3,2 millió magyar fogyasztó számára elérhető a házhoz szállítás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Sziget fesztivál elmaradása súlyos gazdasági veszteséget okozna – több mint 30 milliárd forinttal csökkenhetne a GDP
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új ALDI nyílik Zuglóban, a Zenit Corsóban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Októberben folytatódott a kilátások javulása, a GKI konjunktúra indexe tizenhárom havi csúcsára ért fel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Trade Airlines járatai leszálltak – fotók és videók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GfK tanulmány: Így változott az európai kereskedelmi vásárlóerő 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >