Nemzetközi elismerés a Heinemann Testvéreknek
2014 márciusában a spanyolországi Marbellán rendezte soros EMEA Growth konferenciáját a Beam Global – többek között a Jim Beam, Courvoisier, Teacher’s és további nemzetközi márkák tulajdonosa.
A rendezvényre ezúttal is meghívást kapott a Heinemann Testvérek Kft, a Beam Global termékeinek hivatalos magyarországi forgalmazója. A cég az előző években folyamatosan növelte piaci részesedését a Jim Beam whiskey révén whisky kategóriában – míg az Amerikai whiskey-k között magasan piacvezető – és sikeresen vezette be a Beam Global innovatív termékeit a magyarországi piacra. Mindezek elismeréseként a szakmai konferenciát követő gálaesten a Heinemann Testvérek Kft a legjobb piaci versenyző „Challenger award” kategórában jelöltetett és elnyerte a kitüntetést az EMEA régió disztribútorai közül.
A helyszínen a cég ügyvezetője Pulai Imre és marketing igazgatója, Piri Attila vette át a díjat Albert Baladi elnöktől.
A Jim Beam áprilistól indítja „Make History” kampányát, TV reklámjában Mila Kunis közreműködésével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >