Nemzetközi elismerés a Heinemann Testvéreknek
2014 márciusában a spanyolországi Marbellán rendezte soros EMEA Growth konferenciáját a Beam Global – többek között a Jim Beam, Courvoisier, Teacher’s és további nemzetközi márkák tulajdonosa.
A rendezvényre ezúttal is meghívást kapott a Heinemann Testvérek Kft, a Beam Global termékeinek hivatalos magyarországi forgalmazója. A cég az előző években folyamatosan növelte piaci részesedését a Jim Beam whiskey révén whisky kategóriában – míg az Amerikai whiskey-k között magasan piacvezető – és sikeresen vezette be a Beam Global innovatív termékeit a magyarországi piacra. Mindezek elismeréseként a szakmai konferenciát követő gálaesten a Heinemann Testvérek Kft a legjobb piaci versenyző „Challenger award” kategórában jelöltetett és elnyerte a kitüntetést az EMEA régió disztribútorai közül.
A helyszínen a cég ügyvezetője Pulai Imre és marketing igazgatója, Piri Attila vette át a díjat Albert Baladi elnöktől.
A Jim Beam áprilistól indítja „Make History” kampányát, TV reklámjában Mila Kunis közreműködésével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >