Nemzetközi elismerés a Heinemann Testvéreknek

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 04. 11. 11:25

2014 márciusában a spanyolországi Marbellán rendezte soros EMEA Growth konferenciáját a Beam Global – többek között a Jim Beam, Courvoisier, Teacher’s és további nemzetközi márkák tulajdonosa.

beamEMEA_review-Hungary-01

A rendezvényre ezúttal is meghívást kapott a Heinemann Testvérek Kft, a Beam Global termékeinek hivatalos magyarországi forgalmazója. A cég az előző években folyamatosan növelte piaci részesedését a Jim Beam whiskey révén whisky kategóriában – míg az Amerikai whiskey-k között magasan piacvezető – és sikeresen vezette be a Beam Global innovatív termékeit a magyarországi piacra. Mindezek elismeréseként a szakmai konferenciát követő gálaesten a Heinemann Testvérek Kft a legjobb piaci versenyző „Challenger award” kategórában jelöltetett és elnyerte a kitüntetést az EMEA régió disztribútorai közül.

A helyszínen a cég ügyvezetője Pulai Imre és marketing igazgatója, Piri Attila vette át a díjat Albert Baladi elnöktől.

A Jim Beam áprilistól indítja „Make History” kampányát, TV reklámjában Mila Kunis közreműködésével.

Kapcsolódó cikkeink