Nemzetközi elismerés a Heinemann Testvéreknek
2014 márciusában a spanyolországi Marbellán rendezte soros EMEA Growth konferenciáját a Beam Global – többek között a Jim Beam, Courvoisier, Teacher’s és további nemzetközi márkák tulajdonosa.
A rendezvényre ezúttal is meghívást kapott a Heinemann Testvérek Kft, a Beam Global termékeinek hivatalos magyarországi forgalmazója. A cég az előző években folyamatosan növelte piaci részesedését a Jim Beam whiskey révén whisky kategóriában – míg az Amerikai whiskey-k között magasan piacvezető – és sikeresen vezette be a Beam Global innovatív termékeit a magyarországi piacra. Mindezek elismeréseként a szakmai konferenciát követő gálaesten a Heinemann Testvérek Kft a legjobb piaci versenyző „Challenger award” kategórában jelöltetett és elnyerte a kitüntetést az EMEA régió disztribútorai közül.
A helyszínen a cég ügyvezetője Pulai Imre és marketing igazgatója, Piri Attila vette át a díjat Albert Baladi elnöktől.
A Jim Beam áprilistól indítja „Make History” kampányát, TV reklámjában Mila Kunis közreműködésével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NGM elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését
Ami manapság a boltokban zajlik az elfogadhatatlan, az árak emelésének…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >Több mint 1000 terméknek csökkentette az árát az Auchan
Az Auchan már eddig is több, jelentős lépést tett a…
Tovább olvasom >