5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között az MVM Dome-ban megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo. A kétnapos rendezvény több mint 70 kiállítóval, 5500 látogatóval, valamint neves szakértők, influencerek és márkaalapítók közreműködésével hozta össze a szépségápolás rajongóit.
Kétnapos beauty fesztivál inspiráló találkozásokkal
A Beauty Expo idén először két teljes napon keresztül várta a látogatókat, akik négy különböző idősávban léphettek be a rendezvényre. A színes programkínálat az exkluzív színpadi előadásokon és kerekasztal-beszélgetéseken túl interaktív workshopokkal, tanácsadásokkal és élményalapú edukációs aktivitásokkal is bővült – a rendezvény így nemcsak a termékfelfedezés, hanem az inspiráció és közösségépítés helyszíne is lett.
A közönség a korábbi évekhez hasonlóan olyan elismert nevekkel találkozhatott testközelből, mint Lilu (Body+Me) vagy Ördög Nóra (Nora Beauty), akik saját márkáikkal és szakmai jelenlétükkel is emelték az esemény színvonalát. Az idei évben debütáló kis létszámú workshopok programjai között pedig akár Döbrösi Laurával is arcjógázhattak a résztvevők.
Rekordértékű ajándékcsomagok és exkluzív élmények
A jegytípusokhoz járó ajándékcsomagok idén is hatalmas népszerűségnek örvendtek: a White, Ruby, Peach és VIP csomagok garantáltan 15–50 ezer forint értékű exkluzív szépségápolási termékeket tartalmaztak, amelyek néhány nap alatt elfogytak az elővásárlási időszakban. Az alapjegyek mellé járó Beauty Expo vászontáska praktikus és stílusos kiegészítője volt a rendezvénynek, segítve a résztvevőket a számtalan minta és ajándék összegyűjtésében.
A szépségipar kiemelkedő hazai eseménye
A rendezvényen való személyes részvétel és a közösségi élmények idén is kulcsszerepet játszottak. Bauer Évi, a Krémmánia főszerkesztője így fogalmazott:
„Az expó számunkra nemcsak a legújabb trendek bemutatásáról szól, hanem arról a közösségi erőről is, amit a Krémmánia olvasói és a hazai beauty rajongók képviselnek. Fantasztikus érzés volt ismét személyesen találkozni a felhasználóinkkal.”
Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója hozzátette:
„A Beauty Expo immár negyedik alkalommal bizonyította, hogy milyen ereje van a márkák és a vásárlók közötti közvetlen kapcsolódásnak. Az MVM Dome-ban tartott esemény minden szempontból új szintre emelte az élményt – méretében, programjaiban és minőségében egyaránt.”
Az expó immár megkerülhetetlen platform a hazai szépségpiacon: a Rossmann és a Krémmánia közös eseménye a márkák számára páratlan lehetőség a közvetlen kapcsolatépítésre, a látogatók számára pedig egy valódi inspirációs élmény, amely a szépségápolás világát testközelbe hozza.
Kapcsolódó cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >A Heineken megérkezett az MVM Dome-ba
Az elkövetkező három évben a legendás Heineken sör teszi még…
Tovább olvasom >Több mint 4000 látogatót vár a Rossmann Beauty Expo
Már több mint 4000 fő regisztrált a 3. Rossmann x…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >