544 milliárd forint a Tesco tavalyi magyarországi forgalma
A 2007-es pénzügyi év végére a magyarországi Tesco hipermarketek száma 78-ra, a szupermarketeké 47-re, benzinkúthálózata pedig 50 tagúra bővül.
A Tesco tíz hipermarketet és négy szupermarketet nyitott a
2006-os pénzügyi évben. Ezek között volt az első ún. „zöld áruház" is, a
sátoraljaújhelyi Tesco hipermarket. Mára már két újabb környezetbarát áruház is
megnyitott, egy hipermarket Várpalotán és egy szupermarket Dorogon. A budaörsi
hipermarket pedig napelemmel bővült.
Az áruházlánc több mint ezer hazai céggel együttműködve,
továbbra is törekszik kedvező árú, minőségi magyar termékeket kínálni
vásárlóinak. Büszke arra, hogy magyar cégek, mint például az Aranynektár, a
Gilan, a Foltin Globe, a Gironde vagy a Bonbonetti termékei Tesco sajátmárkás
termékekként a cseh, a szlovák és a lengyel fogyasztókhoz is eljuthatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >