544 milliárd forint a Tesco tavalyi magyarországi forgalma
A 2007-es pénzügyi év végére a magyarországi Tesco hipermarketek száma 78-ra, a szupermarketeké 47-re, benzinkúthálózata pedig 50 tagúra bővül.
A Tesco tíz hipermarketet és négy szupermarketet nyitott a
2006-os pénzügyi évben. Ezek között volt az első ún. „zöld áruház" is, a
sátoraljaújhelyi Tesco hipermarket. Mára már két újabb környezetbarát áruház is
megnyitott, egy hipermarket Várpalotán és egy szupermarket Dorogon. A budaörsi
hipermarket pedig napelemmel bővült.
Az áruházlánc több mint ezer hazai céggel együttműködve,
továbbra is törekszik kedvező árú, minőségi magyar termékeket kínálni
vásárlóinak. Büszke arra, hogy magyar cégek, mint például az Aranynektár, a
Gilan, a Foltin Globe, a Gironde vagy a Bonbonetti termékei Tesco sajátmárkás
termékekként a cseh, a szlovák és a lengyel fogyasztókhoz is eljuthatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visit Hungary: még jelentkezhetnek a települések az ország egyik legnépszerűbb környezetszépítő versenyére
Május 30-ig még nevezhetnek a települések Magyarország egyik legsikeresebb és…
Tovább olvasom >Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >