51 boltot nyitott az Aldi működésének első évében Olaszországban
Az olasz piacra egy éve belépő német diszkontlánc, az Aldi Észak-Olaszország hat tartományában nyitott 51 üzletet ez idő alatt, és boltjaiban 750, az operáció és logisztika területén pedig további 530 főt foglalkoztatott.
Közleményében az Aldi Italia kifejtette, hogy egyenlő munkafeltételeket kínál mindkét nemnek, illetve működése során érvényre juttatja a társadalmi felelősségvállalás és integráció, valamint a multikulturalizmus iránti elkötelezettségét.
A vállalat „nagyon büszke” olaszországi eredményeire, és tovább kívánja erősíteni jelenlétét 2019-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Új szupermarketet nyitott Kecskeméten a SPAR
Mintegy 300 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott Kecskeméten a…
Tovább olvasom >A Müller megnyitja zászlóshajóját a Budapest Prestige-ben
Három éven át tartó építkezés után a Müller kereskedelmi vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >