51 boltot nyitott az Aldi működésének első évében Olaszországban
Az olasz piacra egy éve belépő német diszkontlánc, az Aldi Észak-Olaszország hat tartományában nyitott 51 üzletet ez idő alatt, és boltjaiban 750, az operáció és logisztika területén pedig további 530 főt foglalkoztatott.
Közleményében az Aldi Italia kifejtette, hogy egyenlő munkafeltételeket kínál mindkét nemnek, illetve működése során érvényre juttatja a társadalmi felelősségvállalás és integráció, valamint a multikulturalizmus iránti elkötelezettségét.
A vállalat „nagyon büszke” olaszországi eredményeire, és tovább kívánja erősíteni jelenlétét 2019-ben.
Kapcsolódó cikkeink
Megvan, hol nyitja első magyar üzletét a Mere
Az orosz Mere áruházlánc rövidesen megnyitja első magyarországi üzletét a…
Tovább olvasom >Budapest szívében nyitott üzletet a PENNY
A belváros egyik legforgalmasabb pontján, a Nyugati Pályaudvar közvetlen közelében…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >