A közel 20 ezer általános élelmiszerbolt csaknem egyharmada az 51–200 négyzetméteres bolttípusba tartozik. Számuk 6355, a Nielsen legutóbb feldolgozott cenzusa szerint. Nagy részük valamelyik hazai lánc tagja.
Piaci súlyukat tekintve: boltszám szerint a hazai bolthálózat 32 százaléka jut erre a csatornára. Ugyanakkor a Nielsen által mért háztartási vegyi áruk és kozmetikumok forgalmából 8 százalékkal részesedett, 2011. március–2012. február során. Élelmiszernél a szerepe nagyobb; mutatója 18 százalékos a 2011. február–2012. januári adatok alapján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Tízből négy magyar háztartásban van mosogatógép – mégis pazaroljuk a vizet
Friss kutatások szerint a mosogatógép ma már a magyar háztartások…
Tovább olvasom >Zsebbe nyúlósabb tanévkezdés vár a családokra
Idén várhatóan tovább emelkednek a beiskolázás költségei, minden második családban…
Tovább olvasom >