A közel 20 ezer általános élelmiszerbolt csaknem egyharmada az 51–200 négyzetméteres bolttípusba tartozik. Számuk 6355, a Nielsen legutóbb feldolgozott cenzusa szerint. Nagy részük valamelyik hazai lánc tagja.
Piaci súlyukat tekintve: boltszám szerint a hazai bolthálózat 32 százaléka jut erre a csatornára. Ugyanakkor a Nielsen által mért háztartási vegyi áruk és kozmetikumok forgalmából 8 százalékkal részesedett, 2011. március–2012. február során. Élelmiszernél a szerepe nagyobb; mutatója 18 százalékos a 2011. február–2012. januári adatok alapján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >