50 éve tűzte a zászlajára a Danone a társadalmi felelősségvállalást
„Egy cég felelőssége nem áll meg a gyárak kapuinál vagy az irodaajtóknál” – mondta Antoine Riboud, a Danone egykori legendás vezetője 50 évvel ezelőtti beszédében. Riboud az úttörő megszólalásában kiemelte: a vállalatoknak nemcsak gazdasági teljesítményükben kellene mérniük a sikerességüket, hanem abban is, hogy mit tesznek természeti és társadalmi környezetükért. Az akkor lefektetett értékek a Danone életében ma is iránymutatóak – hiszen küldetésünk: termékeink révén a lehető legtöbb fogyasztó egészséges életvitelét támogassuk. Idén a Danone a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek termékadományokat, a Magyar Vöröskeresztnek 10 millió Ft-ot adományozott a rászoruló családok és az Ukrajnából hazánkba menekültek megsegítésére. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >