50 éve tűzte a zászlajára a Danone a társadalmi felelősségvállalást
„Egy cég felelőssége nem áll meg a gyárak kapuinál vagy az irodaajtóknál” – mondta Antoine Riboud, a Danone egykori legendás vezetője 50 évvel ezelőtti beszédében. Riboud az úttörő megszólalásában kiemelte: a vállalatoknak nemcsak gazdasági teljesítményükben kellene mérniük a sikerességüket, hanem abban is, hogy mit tesznek természeti és társadalmi környezetükért. Az akkor lefektetett értékek a Danone életében ma is iránymutatóak – hiszen küldetésünk: termékeink révén a lehető legtöbb fogyasztó egészséges életvitelét támogassuk. Idén a Danone a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek termékadományokat, a Magyar Vöröskeresztnek 10 millió Ft-ot adományozott a rászoruló családok és az Ukrajnából hazánkba menekültek megsegítésére. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >Új stratégiát hirdetett és a tudományosan megalapozott egészségügyi küldetésre koncentrál a Danone vezérigazgatója
Fordulóponthoz érkezett az élelmiszeripar, ezért a Danone SA a 2025-28-as…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >