50 éve tűzte a zászlajára a Danone a társadalmi felelősségvállalást
„Egy cég felelőssége nem áll meg a gyárak kapuinál vagy az irodaajtóknál” – mondta Antoine Riboud, a Danone egykori legendás vezetője 50 évvel ezelőtti beszédében. Riboud az úttörő megszólalásában kiemelte: a vállalatoknak nemcsak gazdasági teljesítményükben kellene mérniük a sikerességüket, hanem abban is, hogy mit tesznek természeti és társadalmi környezetükért. Az akkor lefektetett értékek a Danone életében ma is iránymutatóak – hiszen küldetésünk: termékeink révén a lehető legtöbb fogyasztó egészséges életvitelét támogassuk. Idén a Danone a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek termékadományokat, a Magyar Vöröskeresztnek 10 millió Ft-ot adományozott a rászoruló családok és az Ukrajnából hazánkba menekültek megsegítésére. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >