50 éve tűzte a zászlajára a Danone a társadalmi felelősségvállalást
„Egy cég felelőssége nem áll meg a gyárak kapuinál vagy az irodaajtóknál” – mondta Antoine Riboud, a Danone egykori legendás vezetője 50 évvel ezelőtti beszédében. Riboud az úttörő megszólalásában kiemelte: a vállalatoknak nemcsak gazdasági teljesítményükben kellene mérniük a sikerességüket, hanem abban is, hogy mit tesznek természeti és társadalmi környezetükért. Az akkor lefektetett értékek a Danone életében ma is iránymutatóak – hiszen küldetésünk: termékeink révén a lehető legtöbb fogyasztó egészséges életvitelét támogassuk. Idén a Danone a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek termékadományokat, a Magyar Vöröskeresztnek 10 millió Ft-ot adományozott a rászoruló családok és az Ukrajnából hazánkba menekültek megsegítésére. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Átlépte az 50.000 kilogrammos álomhatárt azoknak az adományoknak a súlya, amelyek a Mikulásgyárba érkeztek
Mindez a vártnál jobb eredmény, közölte Zsolnai Endre, az akció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >