50 éve tűzte a zászlajára a Danone a társadalmi felelősségvállalást
„Egy cég felelőssége nem áll meg a gyárak kapuinál vagy az irodaajtóknál” – mondta Antoine Riboud, a Danone egykori legendás vezetője 50 évvel ezelőtti beszédében. Riboud az úttörő megszólalásában kiemelte: a vállalatoknak nemcsak gazdasági teljesítményükben kellene mérniük a sikerességüket, hanem abban is, hogy mit tesznek természeti és társadalmi környezetükért. Az akkor lefektetett értékek a Danone életében ma is iránymutatóak – hiszen küldetésünk: termékeink révén a lehető legtöbb fogyasztó egészséges életvitelét támogassuk. Idén a Danone a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek termékadományokat, a Magyar Vöröskeresztnek 10 millió Ft-ot adományozott a rászoruló családok és az Ukrajnából hazánkba menekültek megsegítésére. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Zöldségkonzervekkel és édességgel is segített a Bonduelle
Huszadik évéhez ért 2025-ben a Bonduelle Central Europe Kft. és…
Tovább olvasom >210 tonnányi adományt gyűjtött az ALDI vásárlóival jótékony célra
Az ALDI 2024-ben is számos jótékonysági akcióban vett részt, és…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiváló minőségű pékáruk a Vela Pékségtől
Hogyan emelkedik ki a Vela Pékség a KMÉ-védjeggyel? A Vela…
Tovább olvasom >Kiváló minőség jele a Nádudvari Élelmiszer Kft. termékein
A Nádudvari Élelmiszer Kft. elkötelezett a kiváló minőség iránt –…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >