50.000 óvodás gyermek napvédelméről gondoskodott a dm
A dm drogerie markt idén harmadik alkalommal szervezte meg a nemzetközi kezdeményezésen alapuló „Nap gyermekei”edukációs kampányát, melynek célja, hogy felhívja a közvélemény, de legfőképpen a szülők és pedagógusok figyelmét a napozás veszélyeire, aminek a gyermekek a nyári időszakban fokozottan ki vannak téve. A Garnier Ambre Solaire és a MelanomaMobil is a program mellé álltak. Az idei program eredményeképpen 50.000 gyermek számára tudnak biztosítani egész nyárra elegendő naptejet a programba jelentkezett és pozitívan elbírált intézményeknek.
A World Health Organisation (WHO) adatai szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak.
„Gratulálunk a dm drogeire markt-nak ehhez a sikeres kampányhoz, aminek segítségével most legalább 50.000 kisgyermek bőrét sikerül megóvni a káros napsugaraktól. Minél korábban tanulják meg a helyes fényvédelmet, annál tudatosabban fognak naptejet használni, ezáltal elkerülhetik a későbbiekben a napfény okozta komolyabb bőrkárosodásokat.” – nyilatkozta a programról Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa.
A dm „a Nap gyermekei” edukációs programmal több, mint 50.000 gyermek napvédelméről gondoskodik
A programra országosan több száz óvoda jelentkezett. A részletes pályázati kiírást és a jelentkezési lapot az érdeklődő intézmények a www.napgyermekei.hu oldalról tudták letölteni. A jelentkezést leadhatták online az oldalon keresztül, de elküldhették postai úton, vagy e-mailben is a program számára létrehozott e-mail címre.
„Azt tapasztaljuk, hogy a szülők és az intézményvezetők nyitottak kezdeményezésünk iránt, aminek köszönhetően évről évre egyre több gyermeket érünk el programunkkal, és egyre szélesebb körben tudjuk felhívni a figyelmet a helyes napvédelemre.”- nyilatkozta Kanyó Roland a dm Marketing és PR menedzsere. –„Fontosnak tartjuk, hogy a gyerekeket már a korai szocializációs időszakban megismertessük a napon való helyes viselkedés alapjaival, hogy ez a tudás a későbbi életük során a mindennapjaik részévé váljon.”
A nyertes óvodák listája a www.napgyermekei.hu oldalon tekinthető meg, ahol a gyerekeket a program kabalája, Tóni a kis kenguru, oktató játékok segítségével ismerteti meg a napozás veszélyeivel, a szülők pedig hasznos bőrápolási tanácsokat olvashatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >