50.000 óvodás gyermek napvédelméről gondoskodott a dm
A dm drogerie markt idén harmadik alkalommal szervezte meg a nemzetközi kezdeményezésen alapuló „Nap gyermekei”edukációs kampányát, melynek célja, hogy felhívja a közvélemény, de legfőképpen a szülők és pedagógusok figyelmét a napozás veszélyeire, aminek a gyermekek a nyári időszakban fokozottan ki vannak téve. A Garnier Ambre Solaire és a MelanomaMobil is a program mellé álltak. Az idei program eredményeképpen 50.000 gyermek számára tudnak biztosítani egész nyárra elegendő naptejet a programba jelentkezett és pozitívan elbírált intézményeknek.
A World Health Organisation (WHO) adatai szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak.
„Gratulálunk a dm drogeire markt-nak ehhez a sikeres kampányhoz, aminek segítségével most legalább 50.000 kisgyermek bőrét sikerül megóvni a káros napsugaraktól. Minél korábban tanulják meg a helyes fényvédelmet, annál tudatosabban fognak naptejet használni, ezáltal elkerülhetik a későbbiekben a napfény okozta komolyabb bőrkárosodásokat.” – nyilatkozta a programról Dr. Harmos Ferenc, a MelanomaMobil bőrgyógyász szakorvosa.
A dm „a Nap gyermekei” edukációs programmal több, mint 50.000 gyermek napvédelméről gondoskodik
A programra országosan több száz óvoda jelentkezett. A részletes pályázati kiírást és a jelentkezési lapot az érdeklődő intézmények a www.napgyermekei.hu oldalról tudták letölteni. A jelentkezést leadhatták online az oldalon keresztül, de elküldhették postai úton, vagy e-mailben is a program számára létrehozott e-mail címre.
„Azt tapasztaljuk, hogy a szülők és az intézményvezetők nyitottak kezdeményezésünk iránt, aminek köszönhetően évről évre egyre több gyermeket érünk el programunkkal, és egyre szélesebb körben tudjuk felhívni a figyelmet a helyes napvédelemre.”- nyilatkozta Kanyó Roland a dm Marketing és PR menedzsere. –„Fontosnak tartjuk, hogy a gyerekeket már a korai szocializációs időszakban megismertessük a napon való helyes viselkedés alapjaival, hogy ez a tudás a későbbi életük során a mindennapjaik részévé váljon.”
A nyertes óvodák listája a www.napgyermekei.hu oldalon tekinthető meg, ahol a gyerekeket a program kabalája, Tóni a kis kenguru, oktató játékok segítségével ismerteti meg a napozás veszélyeivel, a szülők pedig hasznos bőrápolási tanácsokat olvashatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >