5%-os bevételnövekedés a Pepsi Bottling Groupnál
A vállalat második negyedéves bevétele elérte a 3,5 milliárd dollárt, ez mintegy öt százalékos bővülés az előző évhez képest. A nettó jövedelem 174 millió dollár volt.A PBG közleménye szerint a
bővülés elsősorban az erős európai és
mexikói keresletnek köszönhető, a cég
Canadában és az Egyesült Államokban csak
kismértékű növekedést tudott elérni.
Mennyiségben mintegy három
százalékkal csökkent a vállalat termelése
a második negyedévben, a korai húsvét
inkább az első félév eredményét
javította. Az Európában értékesített
mennyiség egy százalékkal nőtt, az orosz és
török piacokon elért sikereket a spanyol visszaesés
csökkentette. Mexikóban 3%-al kevesebb Pepsi termék
fogyott mint az előző év hasonló időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >