5%-os bevételnövekedés a Pepsi Bottling Groupnál
A vállalat második negyedéves bevétele elérte a 3,5 milliárd dollárt, ez mintegy öt százalékos bővülés az előző évhez képest. A nettó jövedelem 174 millió dollár volt.A PBG közleménye szerint a
bővülés elsősorban az erős európai és
mexikói keresletnek köszönhető, a cég
Canadában és az Egyesült Államokban csak
kismértékű növekedést tudott elérni.
Mennyiségben mintegy három
százalékkal csökkent a vállalat termelése
a második negyedévben, a korai húsvét
inkább az első félév eredményét
javította. Az Európában értékesített
mennyiség egy százalékkal nőtt, az orosz és
török piacokon elért sikereket a spanyol visszaesés
csökkentette. Mexikóban 3%-al kevesebb Pepsi termék
fogyott mint az előző év hasonló időszakában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >