5 millió forintot adományozott a Lidl Magyarország a Gyermekétkeztetési Alapítványnak
A Lidl Magyarország, a társadalmi felelősségvállalás jegyében adománygyűjtést szervezett: 2012. március 29. és április 7. között a Lidl vásárlói 2,5 millió forintot gyűjtöttek össze, melyet a Lidl saját forrásból megduplázott, így a Gyermekétkeztetési Alapítvány 5 millió forint adományban részesülhetett.
A gyűjtés a Lidl mind a 152 áruházában folyt a kampány időtartama alatt, a vásárlók a pénztáraknál kihelyezett adománygyűjtő perselyekben helyezhették el pénzadományukat.
„A gyermekek különösen kiszolgáltatott helyzetben vannak. Az, hogy milyen körülmények között nőnek fel, azt mi, felnőttek határozzuk meg számukra. Mi a Lidl-ben felismertük azt, hogy vásárlóinkkal közösen tudunk adni valamit, amivel ezeknek a gyerekeknek egy kicsit jobb lehet. Rájöttünk, hogy ettől mi kifejezetten jól érezzük magunkat”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
Az alapítvány vezetője Berta Klára elmondta, hogy a Gyermekétkeztetési Alapítvány egy 18 éve eredményesen működő, teljesen transzparens szervezet, a Lidl támogatásából a „Mindenki ebédel” Programban résztvevő gyerekek fognak részesülni. „A mostani adomány segítségével kb. 350 gyermek egy teljes havi étkeztetését tudjuk biztosítani” – tette hozzá.
Ma Magyarországon mintegy 20 ezer gyermek éhezik rendszeresen, ezért a Lidl vezetősége úgy döntött, hogy az akció folytatódni fog. Cél, hogy a mostani összeg dupláját sikerüljön összegyűjteni az év végéig, amelyhez továbbra is számítanak a vásárlók közreműködésére. Az akció folytatásának részleteit rövidesen a nyilvánosság is megismerheti.
A gyermekéhezés problémájának bemutatására a Lidl egy kampányfilmet is készített.
„Bízunk benne, hogy a kisfilm segítségével minél több vásárlónk figyelmét sikerül felhívnunk a gyermekéhezés problémájára és ezzel egy újabb lépést teszünk a megoldás felé”- tette hozzá Grósz Jenő.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >