5-20%-os árcsökkentésre kéri lengyel partnereit a Tesco
A pénzügyi válság, a csökkenő tej, gyümölcs, olaj és zöldségárak, valamint a Lidl és Biedronka diszkontláncok agresszív árpolitikája miatt a brit áruházlánc csökkenteni szeretné a beszerzési árakat 2009-ben.
A Tesco az éves ártárgyalások
előtt levélben kereste meg a beszállítókat
és felhívta a figyelmüket arra, hogyha nem tudnak
jelentős árcsökkentésről megegyezni, akkor
termékeiket leveszik a polcokról. A lengyel cégek
felháborodtak, legtöbben arra hivatkoznak, hogy a kívánt
engedmény nagyobb, mint a terméken realizált
teljes hasznuk. A Tesco lengyel képviselője szerint semmi
különös nem történik, csupán az
éves rendszeres beszállítói tárgyalások
kezdődnek meg, melyek során a hipermarket igyekszik a
vásárlók számára legjobb árakat
kiharcolni.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >