5-20%-os árcsökkentésre kéri lengyel partnereit a Tesco
A pénzügyi válság, a csökkenő tej, gyümölcs, olaj és zöldségárak, valamint a Lidl és Biedronka diszkontláncok agresszív árpolitikája miatt a brit áruházlánc csökkenteni szeretné a beszerzési árakat 2009-ben.
A Tesco az éves ártárgyalások
előtt levélben kereste meg a beszállítókat
és felhívta a figyelmüket arra, hogyha nem tudnak
jelentős árcsökkentésről megegyezni, akkor
termékeiket leveszik a polcokról. A lengyel cégek
felháborodtak, legtöbben arra hivatkoznak, hogy a kívánt
engedmény nagyobb, mint a terméken realizált
teljes hasznuk. A Tesco lengyel képviselője szerint semmi
különös nem történik, csupán az
éves rendszeres beszállítói tárgyalások
kezdődnek meg, melyek során a hipermarket igyekszik a
vásárlók számára legjobb árakat
kiharcolni.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >