5-20%-os árcsökkentésre kéri lengyel partnereit a Tesco
A pénzügyi válság, a csökkenő tej, gyümölcs, olaj és zöldségárak, valamint a Lidl és Biedronka diszkontláncok agresszív árpolitikája miatt a brit áruházlánc csökkenteni szeretné a beszerzési árakat 2009-ben.
A Tesco az éves ártárgyalások
előtt levélben kereste meg a beszállítókat
és felhívta a figyelmüket arra, hogyha nem tudnak
jelentős árcsökkentésről megegyezni, akkor
termékeiket leveszik a polcokról. A lengyel cégek
felháborodtak, legtöbben arra hivatkoznak, hogy a kívánt
engedmény nagyobb, mint a terméken realizált
teljes hasznuk. A Tesco lengyel képviselője szerint semmi
különös nem történik, csupán az
éves rendszeres beszállítói tárgyalások
kezdődnek meg, melyek során a hipermarket igyekszik a
vásárlók számára legjobb árakat
kiharcolni.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >