42 millió PET-palackot és alumíniumdobozt gyűjtöttek a Tesco vásárlói

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 03. 16. 10:21

A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2010 őszén ismét országos kampányt hirdetett PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére. A 2010. szeptember 24. és február 11. között lezajlott akció során mintegy 9 millió darab PET-palackot és 33 millió darab alumíniumdobozt gyűjtöttek össze a Tesco vásárlói.

A Tesco működése során különösen nagy figyelmet fordít a szelektív hulladékgyűjtési folyamatokra, ezért szeptember 24. és február 11. között országszerte 110 hipermarketben újra, immár harmadik alkalommal hirdetett nagyszabású nyereményakciót a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére.

A Tesco vásárlói 9 millió darab PET-palackot, valamint 33 millió alumíniumdobozt gyűjtöttek össze az akció ideje alatt. Az előző, 2010 augusztusában lezárult kampányhoz képest 50%-kal több PET-palackot és 73%-kal több alumíniumdobozt hoztak az áruházakba a lelkes környezetvédők.

Az akció keretében azok a vásárlók, akik visszavittek a Tesco áruházakba 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt, egy Tesco PET (kék) vagy egy Tesco ALU (zöld) gyűjtőzsákot kaptak ajándékba. A strapabíró gyűjtőzsákok elhasználódás esetén mindenkor díjmentesen újra cserélhetők a Tesco hipermarketekben.

2010. szeptember 24. és 2011. február 11. között egy matricát kaptak azok a vásárlók, akik a palackgyűjtő zsákban visszahoztak 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt. A vásárlóknak a matricákat egy gyűjtőfüzetbe kellett beragasztaniuk. Akik összegyűjtöttek 5 matricát, egy örökzöld táskát kaptak ajándékba a Tescótól, melyet elhasználódás esetén díjmentesen újra cserélnek az áruházakban. A kitöltött, és 2011. február 18-ig visszaküldött kuponfüzetek sorsoláson vettek részt, amely során 5 darab 150 ezer forintos vásárlási utalvány talált gazdára.

„Köszönjük vásárlóinknak, hogy ilyen szép számban részt vettek az akcióban, és a gondosan összegyűjtött 9 millió PET-palack és 33 millió alumíniumdoboz révén hozzájárultak ahhoz, hogy környezetünk zöld és élhető maradhasson. Tavasszal szeretnénk folytatni a hulladék-visszagyűjtést népszerűsítő kampányaink sorát, reméljük, ismét csatlakoznak hozzánk”, mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink