42 millió PET-palackot és alumíniumdobozt gyűjtöttek a Tesco vásárlói
A Tesco-Global Áruházak Zrt. 2010 őszén ismét országos kampányt hirdetett PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére. A 2010. szeptember 24. és február 11. között lezajlott akció során mintegy 9 millió darab PET-palackot és 33 millió darab alumíniumdobozt gyűjtöttek össze a Tesco vásárlói.
A Tesco működése során különösen nagy figyelmet fordít a szelektív hulladékgyűjtési folyamatokra, ezért szeptember 24. és február 11. között országszerte 110 hipermarketben újra, immár harmadik alkalommal hirdetett nagyszabású nyereményakciót a PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére.
A Tesco vásárlói 9 millió darab PET-palackot, valamint 33 millió alumíniumdobozt gyűjtöttek össze az akció ideje alatt. Az előző, 2010 augusztusában lezárult kampányhoz képest 50%-kal több PET-palackot és 73%-kal több alumíniumdobozt hoztak az áruházakba a lelkes környezetvédők.
Az akció keretében azok a vásárlók, akik visszavittek a Tesco áruházakba 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt, egy Tesco PET (kék) vagy egy Tesco ALU (zöld) gyűjtőzsákot kaptak ajándékba. A strapabíró gyűjtőzsákok elhasználódás esetén mindenkor díjmentesen újra cserélhetők a Tesco hipermarketekben.
2010. szeptember 24. és 2011. február 11. között egy matricát kaptak azok a vásárlók, akik a palackgyűjtő zsákban visszahoztak 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt. A vásárlóknak a matricákat egy gyűjtőfüzetbe kellett beragasztaniuk. Akik összegyűjtöttek 5 matricát, egy örökzöld táskát kaptak ajándékba a Tescótól, melyet elhasználódás esetén díjmentesen újra cserélnek az áruházakban. A kitöltött, és 2011. február 18-ig visszaküldött kuponfüzetek sorsoláson vettek részt, amely során 5 darab 150 ezer forintos vásárlási utalvány talált gazdára.
„Köszönjük vásárlóinknak, hogy ilyen szép számban részt vettek az akcióban, és a gondosan összegyűjtött 9 millió PET-palack és 33 millió alumíniumdoboz révén hozzájárultak ahhoz, hogy környezetünk zöld és élhető maradhasson. Tavasszal szeretnénk folytatni a hulladék-visszagyűjtést népszerűsítő kampányaink sorát, reméljük, ismét csatlakoznak hozzánk”, mondta Iglódi-Csató Judit, a Tesco kommunikációs igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >