4,2 millió nemzetközi vásárlót szolgál ki az Allegro
Lengyelország legnagyobb e-kereskedelmi vállalata, az Allegro egyre több vásárlót ér el hazáján kívül. A legutóbbi negyedévben 4,2 millióan vásároltak az Allegro nemzetközi piacterein, ami 50%-os növekedést jelent egy év alatt. A nemzetközi bruttó áruforgalom (GMV) 56%-kal emelkedett.
A harmadik negyedévben az Allegro teljes kereskedelmi forgalma elérte a 4 milliárd eurót, 10%-kal meghaladva az előző év azonos időszakát. A bevétel és a profit ennél is gyorsabban nőtt, mind Lengyelországban, mind külföldön.
A hazai piacon a növekedés több mint kétszerese volt az országos kiskereskedelmi forgalom bővülésének, amit a platform a BNPL-szolgáltatás, az Allegro Pay, valamint az Allegro Smart hűségprogram sikerének tulajdonít. Utóbbi közel egymillió új előfizetőt vonzott a speciális bónuszoknak és akcióknak köszönhetően.
Az Allegro 128 ezer eladója több mint 200 millió terméket kínál, és magát „Lengyelország gazdasági motorjának” nevezi. Nemzetközi terjeszkedése 2023-ban indult Csehországban, majd 2024-ben Szlovákiában és Magyarországon is elindította piacterét. A három országban ma már 4,2 millió vásárlót szolgál ki, szemben az egy évvel korábbi 2,8 millióval. Bár a nemzetközi GMV még viszonylag szerény, 170 millió euró körül mozog, a vállalat célja, hogy Európa legkedveltebb online vásárlási platformjává váljon.
Az Allegro szolgáltatásainak körét is bővíti: a rendelések 36%-át már az Allegro Delivery kezeli, a PKO Bank Polskival együttműködésben pedig új finanszírozási és cashback-megoldásokat kínál. Emellett egy AI-asszisztens tesztelését kezdte meg a platform, amellyel a cél a vásárlát inspirációs keresési lehetőséggel, termékösszefoglalókkal, valamint kontextuális vásárlási tanácsokkal támogatni.
Kapcsolódó cikkeink
169 millió dollárból bővíti lengyelországi kekszgyárát a Mondelez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Itthon egy robotporszívó, Lengyelországban a legújabb csúcs iPhone vezeti a Black Friday toplistát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztásra kész zabital-alapú jegeskávét dob piacra az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Otthoni tesztekkel bővíti egészségügyi termékkínálatát a Colruyt Belgiumban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

