42 millió forint sorsa múlik a Tesco vásárlóin
Idén 12. alkalommal lehetett pályázni helyi közösségépítő tevékenységek támogatására a Tesco „Ön választ, mi segítünk” programjának keretén belül. A 173 továbbjutott pályázat közül az áruházlánc vásárlói által február 12-ig leadott szavazatok döntik majd el, ki milyen értékű támogatásban részesül. Az áruházlánc négy különdíjat is kiosztott, melyek egyenként 275 ezer forint extra forrást jelentenek a pályázóknak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/01/Kepernyofoto-2023-01-16-21.40.17.png)
361 jelentkezés érkezett
A Tesco 12. közösségépítő pályázatára összesen 361 jelentkezés érkezett be 2022. október 10. és november 13. között. A pályázati anyagok közül az Effekteam Egyesület független szakértői szakmai szempontok figyelembevételével választották ki azt a 173 projektet, amelyek országosan összesen 42 millió forint támogatásban részesülnek majd. A szakértők elsősorban a kidolgozottságot, az innovativitást, a kreativitást és a fenntarthatóságot értékelték.
„Az eddigi fordulók során összesen több mint 1500 program valósult meg támogatásunkkal országszerte. Ez alkalommal 60-nal több pályaművet nyújtottak be, mint legutóbb, így az előző fordulóhoz hasonlóan most is négy különdíjat osztunk ki kiemelkedő kezdeményezésekért. Az elmúlt 11 fordulóban több mint 25,6 millió vásárlónk szavazott, és bízunk benne, hogy ezúttal is sokan adják le a voksukat, hiszen vásárlóinkon múlik, ki kapja a 400, 200 vagy 100 ezer forint értékű támogatást”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Az ország legkülönbözőbb pontjairól érkező pályázók – főként kisebb helyi szervezetek, oktatási intézmények, nonprofit vállalkozások – elsősorban a helyi környezet megszépítésével, illetve a közösségi élet előmozdítására irányuló kezdeményezésekkel kívánnak aktívan hozzájárulni lakóhelyük jóllétéhez. Ugyanakkor a gyermekeket, fiatalokat és felnőtteket célzó oktatási és képességfejlesztési tevékenységek tervezése is népszerű.
A legkreatívabb és legegyedülállóbb négy kezdeményezés egyenként 275 ezer forintos különdíjban részesül. Ezeket az alábbiak kapják:
- a Heves megyei Vakok és Gyengénlátók Integráló és Sportegyesületének érzékszervek használatára épülő, szemléletformáló szabadulószoba kialakítását célzó pályázata,
- a Pest megyei Seizan Karate-Do Sportegyesület ép és sérült versenyzők részvételével zajló parakarate-verseny és -bemutató szervezéséről szóló programja,
- a Somogy megyei Verebély László Vasúttörténeti Egyesület iskolás és óvodás csoportoknak szóló, ingyenes vasúttörténeti kiállításhoz kapcsolódó tevékenysége,
- valamint a Jász-Nagykun-Szolnok megyei Tiszasas Közösségért Egyesület közösségi tér felújítására irányuló projektje, amely a hátrányos település szabadidős eseményei számára biztosítana megfelelő helyszínt.
A Tesco vásárlói 2023. január 16. és február 12. között összegtől függetlenül minden vásárlás után egy darab zsetont kapnak, amellyel az áruházakban kihelyezett zsetongyűjtő pontokon az adott körzet 3 továbbjutó pályázatának egyikére adhatják le voksukat. Ezek közül a szavazási időszak végén a körzetenként legtöbb zsetont kapott kezdeményezés 400 ezer, a második helyezett 200 ezer, a harmadik pedig 100 ezer forint támogatásban részesül projektje megvalósításához. A szavazási szakaszban az eredmények két alkalommal lesznek megosztva: egyszer félidőben, két hét után, majd pedig az összes voks február 12-i beérkezését követően.
A szavazással, valamint a korábbi győztes pályázatokkal kapcsolatos további információ a www.tesco.hu/kozosseg oldalon olvasható. Az „Ön választ, mi segítünk” program támogatásából megvalósult projekteket ezen a térképen lehet megtekinteni.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >