400 milliós fejlesztés a Chio Magyarországnál
Győrben új kemencét és dagasztógépet helyeznek üzembe, folytatódik a csomagolóberendezések bővítése, rekonstrukciója.
Az összesen 418 millió forintos fejlesztési projekt részeként lecserélik a gépjárművek egy részét, a győri gyárban új fűszerező berendezést állítanak be, és energiamegtakarítási beruházásokat is végrehajtanak a cégnél. Márciustól eltűnik a Wolf szó a cég nevéből, a vállalat visszakapja 1998-ig használt nevét, ugyanis tavaly óta változatlan receptúrával és minőségben a korábbi Wolf termékeket is Chio márkanév alatt gyártják. Tavaly a vállalat forgalma elérte a 12,4 milliárd forintot, az idei évre 13,9 milliárdot terveznek.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >