400 milliós fejlesztés a Chio Magyarországnál
Győrben új kemencét és dagasztógépet helyeznek üzembe, folytatódik a csomagolóberendezések bővítése, rekonstrukciója.
Az összesen 418 millió forintos fejlesztési projekt részeként lecserélik a gépjárművek egy részét, a győri gyárban új fűszerező berendezést állítanak be, és energiamegtakarítási beruházásokat is végrehajtanak a cégnél. Márciustól eltűnik a Wolf szó a cég nevéből, a vállalat visszakapja 1998-ig használt nevét, ugyanis tavaly óta változatlan receptúrával és minőségben a korábbi Wolf termékeket is Chio márkanév alatt gyártják. Tavaly a vállalat forgalma elérte a 12,4 milliárd forintot, az idei évre 13,9 milliárdot terveznek.
|
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >