40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése során összesen 9,5 millió csomag zöldséget és gyümölcsöt értékesített a Kifli.hu, ami mintegy 40%-kal több, mint az előző év azonos időszakában. A kereslet növekedését a folyamatosan bővülő kínálat is segítette: január óta közel 80 új termék jelent meg a virtuális áruházban, és ez a tendencia folytatódik, így április végére összesen több mint 120 új termék közül választhatnak a fogyasztók.

Egzotikus gyümölcsökkel és fűszernövényekkel is bővült a Kifli.hu kínálata
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
Az újdonságok között egzotikus gyümölcsök és fűszernövények, például csillaggyümölcs, kakaóbab, thai bazsalikom és friss kurkuma is szerepelnek. A legnépszerűbbek a reggelik és saláták elengedhetetlen alapanyagai, a paradicsom, a paprika, az uborka, míg a gyümölcsök közül a banán, a bogyós gyümölcsök és az alma.
Kiemelt figyelmet kapnak a fenntarthatóan termesztett, bio és kistermelői zöldségek, amelyekre egyre nagyobb igény van. A Kifli.hu úgy látja, különösen a hazai termesztésű, szabadföldi zöldségeket kedvelik a vásárlók, hiszen ezek ízben és minőségben is kimagaslóak. //
Kapcsolódó cikkeink
Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >