Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
A francia hipermarketlánc sajátos újítással rukkol elő: 3D-s virtuális webáruházat hoz létre Aushopping néven, melyet az Immochan fejlesztett.
A különleges áruház várhatóan 2011 első hónapjaitól várja a látogatókat. A programban 12 üzlet vesz részt, amelyek az Auchanhöz hasonlóan a Mulliez csoport tagjai: Kiabi , Boulanger, Banque Accord, Auchan utazási iroda stb. és néhány független áruház lánc is csatlakozik a projektherz, pl. a Cache-Cache, a La Poste és a Castorama.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >