Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket:
A francia hipermarketlánc sajátos újítással rukkol elő: 3D-s virtuális webáruházat hoz létre Aushopping néven, melyet az Immochan fejlesztett.
A különleges áruház várhatóan 2011 első hónapjaitól várja a látogatókat. A programban 12 üzlet vesz részt, amelyek az Auchanhöz hasonlóan a Mulliez csoport tagjai: Kiabi , Boulanger, Banque Accord, Auchan utazási iroda stb. és néhány független áruház lánc is csatlakozik a projektherz, pl. a Cache-Cache, a La Poste és a Castorama.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >