Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
A francia hipermarketlánc sajátos újítással rukkol elő: 3D-s virtuális webáruházat hoz létre Aushopping néven, melyet az Immochan fejlesztett.
A különleges áruház várhatóan 2011 első hónapjaitól várja a látogatókat. A programban 12 üzlet vesz részt, amelyek az Auchanhöz hasonlóan a Mulliez csoport tagjai: Kiabi , Boulanger, Banque Accord, Auchan utazási iroda stb. és néhány független áruház lánc is csatlakozik a projektherz, pl. a Cache-Cache, a La Poste és a Castorama.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >