Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
A francia hipermarketlánc sajátos újítással rukkol elő: 3D-s virtuális webáruházat hoz létre Aushopping néven, melyet az Immochan fejlesztett.
A különleges áruház várhatóan 2011 első hónapjaitól várja a látogatókat. A programban 12 üzlet vesz részt, amelyek az Auchanhöz hasonlóan a Mulliez csoport tagjai: Kiabi , Boulanger, Banque Accord, Auchan utazási iroda stb. és néhány független áruház lánc is csatlakozik a projektherz, pl. a Cache-Cache, a La Poste és a Castorama.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >