3D-s virtuális üzlettel próbálkozik az Auchan
A francia hipermarketlánc sajátos újítással rukkol elő: 3D-s virtuális webáruházat hoz létre Aushopping néven, melyet az Immochan fejlesztett.
A különleges áruház várhatóan 2011 első hónapjaitól várja a látogatókat. A programban 12 üzlet vesz részt, amelyek az Auchanhöz hasonlóan a Mulliez csoport tagjai: Kiabi , Boulanger, Banque Accord, Auchan utazási iroda stb. és néhány független áruház lánc is csatlakozik a projektherz, pl. a Cache-Cache, a La Poste és a Castorama.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >