35 000 Fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet
Az idei EFOTT és Campus fesztiválokon közel harmincötezer fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet, ahol az áruházlánc a műanyaghulladék csökkentésére irányuló stratégiája keretében alternatív anyagokból készült termékeket is biztosított vásárlóinak a fesztivál ideje alatt.
Négy évvel ezelőtt az egyik legnagyobb hazai fesztiválon az EFOTT-on debütált a Lidl Magyarország kimondottan a fesztiválozóknak készített Fesztmarket üzletével, ahol a fogyasztói igényeket szem előtt tartva az élelmiszerek, friss zöldség-gyümölcsök, helyben sütött pékáruk, készételek mellett a fesztiválhoz kapcsolódó termékeket kínálta a Lidl, az áruházakban már megszokott kedvező árakon, ezzel is hozzájárulva a fesztiválozók gondtalan szórakozásához.
Fesztiváltól függően az idei szezonban a Lidl Fesztmarketek 150 – 200 négyzetméteres alapterületen közel 200 – 400 különböző terméket kínáltak a vásárlóknak, akik körében a legkeresettebbek a helyben sütött pékáruk, a friss gyümölcsök és gyümölcslevek voltak. A két fesztiválon közel 50 Lidl munkatárs gondoskodott a fesztiválozók gyors és gördülékeny kiszolgálásáról, akik a Fesztmarket mellett felállított Lidl aktivitási zónában különböző programokon vehettek részt: az EFOTT-on közel 10 000, a Campuson több mint 8 000 résztvevő regisztrálta magát az aktivitások egyikén.
Az áruházlánc műanyaghulladék csökkentésére irányuló intézkedésének keretében idén a Lidl Fesztmarketben is előtérbe kerültek az egyszer használatos és eldobható műanyag termékek helyett a környezetbarát anyagokból készült termékek, a papírpoharak és papírtányérok, a természetben lebomló, cukornádból készült papírtányérok és fa evőeszközök (kés, villa, kanál). Tudatos és felelős vállalatként a Lidl Fesztmarket vásárlói számára biztosította a szelektív hulladékgyűjtést, így járulva hozzá a környezeti fenntarthatósághoz.
Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlók preferenciáit a Lidl az ételintoleranciával és ételallergiával élőkre is gondolt idén, így a kihelyezett Fesztmarketekben laktóz- és gluténmentes termékek is megjelentek a kínálatban, hogy a speciális táplálkozási igényt követők is megtalálják a számukra megfelelő termékeket és tudatosan állíthassák össze étrendjüket a fesztiválok ideje alatt is, így a kínálat részét képezte a laktózmentes túrós táska, kakaó és trappista sajt, illetve a gluténmentes vekni és sóspálcika is.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése
Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése, a gazdák 91…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >