35 000 Fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet
Az idei EFOTT és Campus fesztiválokon közel harmincötezer fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet, ahol az áruházlánc a műanyaghulladék csökkentésére irányuló stratégiája keretében alternatív anyagokból készült termékeket is biztosított vásárlóinak a fesztivál ideje alatt.
Négy évvel ezelőtt az egyik legnagyobb hazai fesztiválon az EFOTT-on debütált a Lidl Magyarország kimondottan a fesztiválozóknak készített Fesztmarket üzletével, ahol a fogyasztói igényeket szem előtt tartva az élelmiszerek, friss zöldség-gyümölcsök, helyben sütött pékáruk, készételek mellett a fesztiválhoz kapcsolódó termékeket kínálta a Lidl, az áruházakban már megszokott kedvező árakon, ezzel is hozzájárulva a fesztiválozók gondtalan szórakozásához.
Fesztiváltól függően az idei szezonban a Lidl Fesztmarketek 150 – 200 négyzetméteres alapterületen közel 200 – 400 különböző terméket kínáltak a vásárlóknak, akik körében a legkeresettebbek a helyben sütött pékáruk, a friss gyümölcsök és gyümölcslevek voltak. A két fesztiválon közel 50 Lidl munkatárs gondoskodott a fesztiválozók gyors és gördülékeny kiszolgálásáról, akik a Fesztmarket mellett felállított Lidl aktivitási zónában különböző programokon vehettek részt: az EFOTT-on közel 10 000, a Campuson több mint 8 000 résztvevő regisztrálta magát az aktivitások egyikén.
Az áruházlánc műanyaghulladék csökkentésére irányuló intézkedésének keretében idén a Lidl Fesztmarketben is előtérbe kerültek az egyszer használatos és eldobható műanyag termékek helyett a környezetbarát anyagokból készült termékek, a papírpoharak és papírtányérok, a természetben lebomló, cukornádból készült papírtányérok és fa evőeszközök (kés, villa, kanál). Tudatos és felelős vállalatként a Lidl Fesztmarket vásárlói számára biztosította a szelektív hulladékgyűjtést, így járulva hozzá a környezeti fenntarthatósághoz.
Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlók preferenciáit a Lidl az ételintoleranciával és ételallergiával élőkre is gondolt idén, így a kihelyezett Fesztmarketekben laktóz- és gluténmentes termékek is megjelentek a kínálatban, hogy a speciális táplálkozási igényt követők is megtalálják a számukra megfelelő termékeket és tudatosan állíthassák össze étrendjüket a fesztiválok ideje alatt is, így a kínálat részét képezte a laktózmentes túrós táska, kakaó és trappista sajt, illetve a gluténmentes vekni és sóspálcika is.
Kapcsolódó cikkeink
Közös erő: Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller együtt szerepel a PARKSIDE új kampányában
Hollywood és a barkácsolás találkozása: a PARKSIDE barkácsmárka új kampányában…
Tovább olvasom >Lidl kontra cukrászdák: olcsóbban kínálja az „Álmodozót” az áruházlánc, nem mindenkinek tetszik
A Magyar Cukrász Ipartestület aggályait fejezte ki amiatt, hogy a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
A fenntarthatóság ma már nem csupán erkölcsi kérdés, hanem gazdasági,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romlott a gazdasági hangulatindex az EU-ban és az euróövezetben augusztusban, Magyarországon javult
Romlott a gazdasági hangulatindex az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >A GVH állítja: minden elköltött 100 forintból legalább 70 a multiké
A multinacionális kiskereskedelmi láncok uralják a 8400 milliárd forint bruttó…
Tovább olvasom >Közös erő: Arnold Schwarzenegger és Ralf Moeller együtt szerepel a PARKSIDE új kampányában
Hollywood és a barkácsolás találkozása: a PARKSIDE barkácsmárka új kampányában…
Tovább olvasom >