35 000 Fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet
Az idei EFOTT és Campus fesztiválokon közel harmincötezer fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet, ahol az áruházlánc a műanyaghulladék csökkentésére irányuló stratégiája keretében alternatív anyagokból készült termékeket is biztosított vásárlóinak a fesztivál ideje alatt.
Négy évvel ezelőtt az egyik legnagyobb hazai fesztiválon az EFOTT-on debütált a Lidl Magyarország kimondottan a fesztiválozóknak készített Fesztmarket üzletével, ahol a fogyasztói igényeket szem előtt tartva az élelmiszerek, friss zöldség-gyümölcsök, helyben sütött pékáruk, készételek mellett a fesztiválhoz kapcsolódó termékeket kínálta a Lidl, az áruházakban már megszokott kedvező árakon, ezzel is hozzájárulva a fesztiválozók gondtalan szórakozásához.
Fesztiváltól függően az idei szezonban a Lidl Fesztmarketek 150 – 200 négyzetméteres alapterületen közel 200 – 400 különböző terméket kínáltak a vásárlóknak, akik körében a legkeresettebbek a helyben sütött pékáruk, a friss gyümölcsök és gyümölcslevek voltak. A két fesztiválon közel 50 Lidl munkatárs gondoskodott a fesztiválozók gyors és gördülékeny kiszolgálásáról, akik a Fesztmarket mellett felállított Lidl aktivitási zónában különböző programokon vehettek részt: az EFOTT-on közel 10 000, a Campuson több mint 8 000 résztvevő regisztrálta magát az aktivitások egyikén.
Az áruházlánc műanyaghulladék csökkentésére irányuló intézkedésének keretében idén a Lidl Fesztmarketben is előtérbe kerültek az egyszer használatos és eldobható műanyag termékek helyett a környezetbarát anyagokból készült termékek, a papírpoharak és papírtányérok, a természetben lebomló, cukornádból készült papírtányérok és fa evőeszközök (kés, villa, kanál). Tudatos és felelős vállalatként a Lidl Fesztmarket vásárlói számára biztosította a szelektív hulladékgyűjtést, így járulva hozzá a környezeti fenntarthatósághoz.
Szem előtt tartva a megváltozott fogyasztói szokásokat és a vásárlók preferenciáit a Lidl az ételintoleranciával és ételallergiával élőkre is gondolt idén, így a kihelyezett Fesztmarketekben laktóz- és gluténmentes termékek is megjelentek a kínálatban, hogy a speciális táplálkozási igényt követők is megtalálják a számukra megfelelő termékeket és tudatosan állíthassák össze étrendjüket a fesztiválok ideje alatt is, így a kínálat részét képezte a laktózmentes túrós táska, kakaó és trappista sajt, illetve a gluténmentes vekni és sóspálcika is.
Kapcsolódó cikkeink
Tartósan csökkenti egyes csokoládék árát a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szemeteszsákot gyárt a Lidl a műanyag hulladékból Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Talajmegújító mezőgazdasági képzést indít a Nestlé és a Sustainable Business Academy fiatal gazdáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Romlott a GfK novemberi német fogyasztói hangulatindexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

