34 magyar kiállító vesz részt a kölni ANUGA-n
Idén is jelentős magyar részvétel mellett rendezik meg Kölnben a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb élelmiszeripari szakkiállítását, a 2025. október 4-8. között zajló ANUGA-t. A rangos eseményen 34 magyar élelmiszeripari vállalkozás kap helyet az Agrármarketing Centrum (AMC) közösségi standján, bemutatva a hazai élelmiszeripar sokszínűségét és exportképes kínálatát.
Az ANUGA a magyar cégek körében hosszú évek óta kiemelkedően népszerű, hiszen a szakkiállítás nem csupán a legújabb nemzetközi trendeket és innovációkat vonultatja fel, hanem kiváló lehetőséget teremt üzleti kapcsolatok építésére, új piacok elérésére és a nemzetközi láthatóság növelésére. A kétévente megrendezett esemény a világ legnagyobb ilyen jellegű seregszemléje, amelyen idén 110 ország 8000 kiállítója kínálja termékeit és szolgáltatásait mintegy 140 ezer szakmai látogatónak.
A magyar kiállítók változatos és magas minőségű termékekkel készültek a bemutatkozásra. Az Agrármarketing Centrum három közösségi standot üzemeltet a kiállításon – egyet-egyet az organikus, az általános élelmiszer és a hús- és ital szekcióban – , ahol összesen 34 cég termékeiből válogathatnak a külföldi beszerzők. Nagy népszerűségnek örvendenek a teljesen gluténmentes zabkészítmények, többek között a granolák, müzlik és a zabsör is. Szintén nagy érdeklődés mutatkozik az olyan kényelmi termékek iránt, mint a szuvidált húsok, de a libamáj, a különleges magolajok, a különböző superfood-ok, mézek, szörpök és a magas minőségű magyar fűszerpaprika is számos érdeklődőt vonz. A tavalyi párizsi SIAL egyik slágerterméke, a magyar gyártású halchips is megtalálható a termékek között, de az egészséges készételek iránt is fokozott figyelem mutatkozik a nemzetközi üzletláncok részéről.
A magyar élelmiszerexport fejlődése szempontjából az egyik legfontosabb esemény az ANUGA, ahol koncentráltan vannak jelen a beszerzők, gyakorlatilag a világ minden országából. A professzionális kiállításokon való magyar részvétel megszervezése továbbra is kiemelkedő szerepet tölt be az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési tevékenységében, így a Hungarian Food Business Programban is – emelte ki a kiállításon résztvevő Giczi Gergely, a Társaság ügyvezető-helyettese.
A Hungarian Food Business Program (HFBP) az ANUGA alatt is aktív szerepet vállal a kapcsolatépítés elősegítésében. A vásár ideje alatt folyamatosan regisztrálják a magyar termékek iránt érdeklődő külföldi beszerzőket a Hungarian Food Business Catalogue nevű online rendszerbe. Az adatbázis jelenleg több mint 281 magyar gyártót, 2600 terméket és 627 külföldi beszerző céget tartalmaz, így hatékony platformot biztosít az exportorientált cégek számára az üzleti lehetőségek kiaknázásához.
Kapcsolódó cikkeink
Fejlődés küszöbén a magyar élelmiszeripar – Lezajlott a második Hungarian Food Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >PLMA 2025: a meglepetés erejéből merítenek a saját márkák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy István: nyúlhúsfogyasztást népszerűsító kampány indult
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >