330 millió eurót költ a Gruppo Selex üzleteire 2020-ban
Az olasz Gruppo Selex 330 millió eurót tervez költeni 2020-ban 67 új üzlet nyitására és 81 meglévő szupermarketének átépítésére. Olaszország harmadik legnagyobb kereskedelmi csoportja 2019-et várhatóan éves szinten 4,2%-kal nagyobb forgalommal zárja, ugyanakkor hozta a 2018-as egy négyzetméterre jutó termelékenységi szintet is. Az üzletszámot 30%-kal növelte, elsősorban a diszkont és a szupermarket kategóriában.
2020-ban a cél a forgalom további növelése, valamint a hangsúly digitális és új fogyasztási modellekre való helyezése. A cég az elmúlt 10 évben mintegy 2,5 milliárd eurót fektetett a 90 olasz tartományban működő több mint 2300 üzletének kiépítésébe.//
Kapcsolódó cikkeink
Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Hankó Balázs: cél, hogy Magyarország a világ legjobb 10 innovátora között legyen 2030-ra
A kormány célja, hogy 2030-ra Magyarország a világ legjobb 10…
Tovább olvasom >Fókuszban a kiberbiztonság: célegyenesben az új követelményekre való felkészülés
A kiberbiztonsági törvény számos cég számára új követelményeket támaszt az…
Tovább olvasom >További cikkeink
BCSDH: fokozni kell az erőfeszítéseket a klímavédelem terén
A BCSDH és a Deloitte legfrissebb klímavédelmi felmérése szerint a…
Tovább olvasom >Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >