330 millió eurót költ a Gruppo Selex üzleteire 2020-ban
Az olasz Gruppo Selex 330 millió eurót tervez költeni 2020-ban 67 új üzlet nyitására és 81 meglévő szupermarketének átépítésére. Olaszország harmadik legnagyobb kereskedelmi csoportja 2019-et várhatóan éves szinten 4,2%-kal nagyobb forgalommal zárja, ugyanakkor hozta a 2018-as egy négyzetméterre jutó termelékenységi szintet is. Az üzletszámot 30%-kal növelte, elsősorban a diszkont és a szupermarket kategóriában.
2020-ban a cél a forgalom további növelése, valamint a hangsúly digitális és új fogyasztási modellekre való helyezése. A cég az elmúlt 10 évben mintegy 2,5 milliárd eurót fektetett a 90 olasz tartományban működő több mint 2300 üzletének kiépítésébe.//
Kapcsolódó cikkeink
Hankó Balázs: cél, hogy Magyarország a világ legjobb 10 innovátora között legyen 2030-ra
A kormány célja, hogy 2030-ra Magyarország a világ legjobb 10…
Tovább olvasom >Fókuszban a kiberbiztonság: célegyenesben az új követelményekre való felkészülés
A kiberbiztonsági törvény számos cég számára új követelményeket támaszt az…
Tovább olvasom >Digitális a jövő agráriuma
Nagy szükség van az olyan új ötletekre, forradalmi módszerekre, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >