330 millió eurót költ a Gruppo Selex üzleteire 2020-ban
Az olasz Gruppo Selex 330 millió eurót tervez költeni 2020-ban 67 új üzlet nyitására és 81 meglévő szupermarketének átépítésére. Olaszország harmadik legnagyobb kereskedelmi csoportja 2019-et várhatóan éves szinten 4,2%-kal nagyobb forgalommal zárja, ugyanakkor hozta a 2018-as egy négyzetméterre jutó termelékenységi szintet is. Az üzletszámot 30%-kal növelte, elsősorban a diszkont és a szupermarket kategóriában.
2020-ban a cél a forgalom további növelése, valamint a hangsúly digitális és új fogyasztási modellekre való helyezése. A cég az elmúlt 10 évben mintegy 2,5 milliárd eurót fektetett a 90 olasz tartományban működő több mint 2300 üzletének kiépítésébe.//
Kapcsolódó cikkeink
Hankó Balázs: cél, hogy Magyarország a világ legjobb 10 innovátora között legyen 2030-ra
A kormány célja, hogy 2030-ra Magyarország a világ legjobb 10…
Tovább olvasom >Fókuszban a kiberbiztonság: célegyenesben az új követelményekre való felkészülés
A kiberbiztonsági törvény számos cég számára új követelményeket támaszt az…
Tovább olvasom >Digitális a jövő agráriuma
Nagy szükség van az olyan új ötletekre, forradalmi módszerekre, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >