33 újonnan nyílt Dino Polska üzlet az első negyedévben
A lengyel kiskereskedelmi lánc, a Dino Polska bejelentése szerint 2019 első negyedévében 33 új üzletet nyitott, és immár túlszárnyalta az ezres boltszámot: míg tavaly ugyanezen időszakban összesen 800 üzletet üzemeltetett a cég, idén márciusban e szám 1009-re rúgott. A cég által működtetett teljes eladótér egy év alatt 305 400 négyzetméterről nőtt 389 000 négyzetméterre.
A vállalat tavaly 634 millió zlotyt invesztált főleg új üzletekbe és egy új logisztikai-disztribúciós központba. Az igazgatótanács elnökének elmondása szerint tovább kívánják növelni az üzlethálózat sűrűségét, és fokozatosan új területekre is terjeszkedni terveznek. A cél, hogy a Dino Polska fenntartható és pénzügyileg sikeres országos hálózattá nőjön.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >BP benzinkutakon nyit boltokat a DIA Spanyolországban
A spanyolországi DIA szupermarketlánc és a BP együttműködésének köszönhetően egy…
Tovább olvasom >Megnyitotta ezredik üzletét a spanyol Consum
Mérföldkőhöz érkezett Spanyolország egyik legnagyobb élelmiszer-kereskedelmi szövetkezete, a Consum: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >