33 újonnan nyílt Dino Polska üzlet az első negyedévben
A lengyel kiskereskedelmi lánc, a Dino Polska bejelentése szerint 2019 első negyedévében 33 új üzletet nyitott, és immár túlszárnyalta az ezres boltszámot: míg tavaly ugyanezen időszakban összesen 800 üzletet üzemeltetett a cég, idén márciusban e szám 1009-re rúgott. A cég által működtetett teljes eladótér egy év alatt 305 400 négyzetméterről nőtt 389 000 négyzetméterre.
A vállalat tavaly 634 millió zlotyt invesztált főleg új üzletekbe és egy új logisztikai-disztribúciós központba. Az igazgatótanács elnökének elmondása szerint tovább kívánják növelni az üzlethálózat sűrűségét, és fokozatosan új területekre is terjeszkedni terveznek. A cél, hogy a Dino Polska fenntartható és pénzügyileg sikeres országos hálózattá nőjön.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét Szlovákiában a lengyel Biedronka
A lengyel Biedronka kiskereskedelmi lánc megnyitotta első szlovákiai üzletét a…
Tovább olvasom >Egyetemi campusokon nyit üzleteket a SPAR Hollandiában
A SPAR Netherlands és a Compass Group Netherlands együttműködésében két…
Tovább olvasom >31 millió eurót tervez beruházni a Billa Bulgaria 2025-ben
A Billa Bulgaria 2025-ben 31 millió eurós beruházást tervez, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Díjazták a hazai közreműködésű upcycling modellt – új korszak kezdődhet az élelmiszerkereskedelemben
A Cseh és Szlovák Fenntarthatósági Csúcstalálkozón a Rohlik.cz és a…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >