33 újonnan nyílt Dino Polska üzlet az első negyedévben
A lengyel kiskereskedelmi lánc, a Dino Polska bejelentése szerint 2019 első negyedévében 33 új üzletet nyitott, és immár túlszárnyalta az ezres boltszámot: míg tavaly ugyanezen időszakban összesen 800 üzletet üzemeltetett a cég, idén márciusban e szám 1009-re rúgott. A cég által működtetett teljes eladótér egy év alatt 305 400 négyzetméterről nőtt 389 000 négyzetméterre.
A vállalat tavaly 634 millió zlotyt invesztált főleg új üzletekbe és egy új logisztikai-disztribúciós központba. Az igazgatótanács elnökének elmondása szerint tovább kívánják növelni az üzlethálózat sűrűségét, és fokozatosan új területekre is terjeszkedni terveznek. A cél, hogy a Dino Polska fenntartható és pénzügyileg sikeres országos hálózattá nőjön.
Kapcsolódó cikkeink
Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >Békés vármegyében nyitott üzletet a PENNY
Október 17-én Békés vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY,…
Tovább olvasom >Közel másfél milliárd forintból újult meg a Hűvösvölgyi úti SPAR
Nemcsak teljes belső modernizáció, külső homlokzatfelújítás, de szolgáltatásbővítés is történt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >