33%-os profit növekedés az Unilevernél
Az idei első negyedévet 1,34 milliárd eurós nettó eredménnyel zárta cég, a forgalom mennyiségben 2,3 százalékkal, értékben 4,8 százalékkal nőttek.A világ második
legnagyobb élelmiszer- és háztartásiszer-gyártója
az erős európai versenytársak ellenére a
kontinensen 2,3 százalékos bevétel növekedést
ért el. Oroszországban továbbra is dinamikusan
növekszik a vállalat, Nyugat-Európában
szolidan, Németországban gyengén szerepelt a
Unilever. Az amerikai kontinensen 6,4 százalékos
bővülést értek el, az észak-amerikai
fejlődés 4,3, a dél-amerikai csaknem 10 százalékos
volt. Ázsiában és Afrikában kétszámjegyű,
14,3 százalékos bevételnövekedést
realizált a cég.
A vártnál nagyobb profit
a Boursin sajtrészlegéért kapott 400 millió
eurónak valamint a Pepsi/Lipton joint venture megállapodás
révén létrejött üzletágnak
köszönheti a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >