33%-os profit növekedés az Unilevernél
Az idei első negyedévet 1,34 milliárd eurós nettó eredménnyel zárta cég, a forgalom mennyiségben 2,3 százalékkal, értékben 4,8 százalékkal nőttek.A világ második
legnagyobb élelmiszer- és háztartásiszer-gyártója
az erős európai versenytársak ellenére a
kontinensen 2,3 százalékos bevétel növekedést
ért el. Oroszországban továbbra is dinamikusan
növekszik a vállalat, Nyugat-Európában
szolidan, Németországban gyengén szerepelt a
Unilever. Az amerikai kontinensen 6,4 százalékos
bővülést értek el, az észak-amerikai
fejlődés 4,3, a dél-amerikai csaknem 10 százalékos
volt. Ázsiában és Afrikában kétszámjegyű,
14,3 százalékos bevételnövekedést
realizált a cég.
A vártnál nagyobb profit
a Boursin sajtrészlegéért kapott 400 millió
eurónak valamint a Pepsi/Lipton joint venture megállapodás
révén létrejött üzletágnak
köszönheti a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >