Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > 3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres jótékonysági akcióval zárta a 2024-es évet, közel 3,3 millió forintot gyűjtve a szervezet kezdeményezéseinek támogatására. A kampányban arra kérték a vásárlókat, hogy vegyenek Máltai adománykártyát a töltőállomásokon, az így befolyt összeget pedig az OMV a kampány végén megduplázta.

A táborozókat speciálisan erre a célra kiképzett önkéntesek segítik
„Megosztani az adakozás örömét ügyfeleinkkel mindig különleges élmény számunkra”
– mondta el Ján Hrivnák, az OMV Hungária ügyvezető igazgatója.
„Ez a kampány nemcsak azt tette lehetővé, hogy támogassuk a Máltai Szeretetszolgálat felbecsülhetetlen értékű munkáját, de bemutatta a kollektív jóakarat erejét is. Minden egyes adományozott forint közvetlenül támogatja az önkéntesek önzetlen munkáját a szociális és civil mentőtevékenységben.”
A mintegy 4600 alkalommal megvásárolt adománykártyából összegyűlt összeg megduplázásával a tavalyi évhez hasonlóan ez az adomány idén is jelentősen hozzájárul ahhoz, hogy a Máltai Szeretetszolgálat megrendezze az Ifjúsági Mozgássérült Tábort, amely élethosszig tartó élményt nyújt a fogyatékkal élő fiatalok számára. A tábor lehetőséget nyújt a résztvevőknek, hogy egy befogadó és támogató környezetben kikapcsolódjanak és új kapcsolatokat alakítsanak ki sorstársaikkal és az ép társadalom tagjaival is. A táborozókat speciálisan erre a célra kiképzett önkéntesek segítik a programok során, mindenki számára biztosítva, hogy teljes mértékben részt tudjanak venni minden közös eseményen.
„Ez a tábor sokkal több, mint egy hét időtöltés”
– mondta Győri-Dani Lajos, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat ügyvezető alelnöke.
„Nemcsak a fizikai korlátokat bontjuk le, hanem a lelkieket is A fogyatékossággal élő fiatalok előtt kitárul egy teljesebb világ, amelyben kortárs segítőikkel számos élményt élnek át közösen. Ez erősíti az önbizalmukat, bátorítja őket egy nyitottabb életre a későbbiekben is. De legalább ugyanennyivel gazdagodnak az önkénteseink is, akik ez után már másként tekintenek a kerekesszékben ülő társainkra, és ismeretségi körükben segítenek eloszlatni a fogyatékos emberekhez kapcsolódó sztereotípiákat. Ezek a pillanatok minden résztvevő számára életformálóak, mély kötődéseket és maradandó emlékeket teremtenek.”
A tábor előkészítése hosszú hónapokat vesz igénybe, a Máltai Szeretetszolgálat regionális kirendeltségei helyi képzéseket szerveznek az önkéntesek számára, hogy felkészítsék őket a résztvevők éjjel-nappal történő támogatására. A kampány során összegyűjtött adományok jelentős szerepet játszanak a felkészülés finanszírozásában, és biztosítják, hogy a tábor továbbra is a szervezet erőfeszítéseinek egyik sarokköve maradjon.
Az OMV a kampányban további 1,5 millió forint értékben szemeskávét is ajándékozott a Szeretetszolgálat számára. A több mint 31 000 csésze italhoz elegendő kávébab a szervezet önkénteseit segíti majd a sokszor kimerítő munkájuk során.
Bár a kampány hivatalosan lezárult, 200 és 500 forintos adománykártyák továbbra is kaphatók a kijelölt OMV töltőállomásokon, hogy a támogatások a Szeretetszolgálat közvetítésével eljuthassanak az egész év során a segítségre szorulók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Júliustól a családok segítésére lehet adományozni a MOHU REpont automatáknál
Júliustól új célra, a nehéz helyzetű családok segítésére, és gyermekek…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >