33 év után zárja be Opel szalonját a Schiller
A Schiller család neve évtizedeken keresztül szinte összeforrt az Opellel, több mint három évtizedes együttműködés után azonban a kínai elektromos autó, a BYD modellek veszik át az újpesti Váci úti szalonban a bemutatóteret. A Schiller az Opellel sem szakít teljes mértékben, hiszen „Schiller Opel, a szerviz szuper!”: a cég márkaszervizként továbbra is ellátja a gépjárművek javítását, szervizelését, de újonnan értékesített modellekkel innentől önálló autószalonként nem foglalkozik.
A mai cégcsoport egy 1980-ban alapított kisiparos gumis műhelyből nőtte ki magát a mostani méretére, és 1991 óta hivatalos Opel viszonteladóként működött egészen mostanáig. 2024 februárjától viszont a konnektorról tölthető gépjárműveké lesz a főszerep a BYD Schiller megnyitásával, miközben továbbra is értékesíti a Toyota, a Lexus és a Skoda és Fiat teljes termékpalettáját a cég. A Schiller ezek mellett az Audi és Volkswagen személyautók, valamint a VW haszongépjárművek szervizelését, ahogy karosszéria javítását is végzi, valamint saját bérautó üzletágával és flottakezelő cégével szintén kiszolgálja ügyfelei mobilitási igényeit.
A Schiller Autó Család mind technológiai, mind értékesítési értelemben a BYD-ben és az elektromos közlekedésben látja az autószektor egyik lehetséges jövőjét és a gazdasági perspektívát, emiatt az illusztris pesti autószalon a jövőben a kínai márka képviseletében fog tevékenykedni.
Kapcsolódó cikkeink
NGM: töretlen a bizalom, a Moody’s is változatlanul befektetésre ajánlja Magyarországot
A fokozódó háborús helyzet ellenére töretlen a bizalom Magyarország iránt:…
Tovább olvasom >Nemzetközi üzletfejlesztési alelnököt nevez ki az AutoWallis a régiós terjeszkedés támogatására
Tovább fokozza régiós terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután nemzetközi üzletfejlesztésért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >