32 százalékkal nőtt a Sara Lee éves üzleti eredménye
A chicagói székhelyű élelmiszer- és háztartás-vegyipari társaság 7,1 százalékkal, 12,3 milliárd dollárra növelte nettó árbevételét a június 30-án zárult, üzleti évében.
A Sara Lee Hungary Zrt.-t is magában foglaló csoport hat
üzletága közül legjobban – 12,8 százalékkal – a nemzetközi italszegmens
(kávé-tea) bevétele nőtt, döntően a magasabb árak és a devizaárfolyam-változások
hatására, de nem panaszkodhat a háztartási és testápolási cikkek 11,8
százalékos növekedése miatt sem. A
csoport nettó nyeresége 10 százalékkal, 504 millió dollárra gyengült ám az
üzemi eredménye 32 százalékkal, 556 millióra nőtt, a tavalyi 422 millió
dollárral szemben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >