32 százalékkal nőtt a Sara Lee éves üzleti eredménye
A chicagói székhelyű élelmiszer- és háztartás-vegyipari társaság 7,1 százalékkal, 12,3 milliárd dollárra növelte nettó árbevételét a június 30-án zárult, üzleti évében.
A Sara Lee Hungary Zrt.-t is magában foglaló csoport hat
üzletága közül legjobban – 12,8 százalékkal – a nemzetközi italszegmens
(kávé-tea) bevétele nőtt, döntően a magasabb árak és a devizaárfolyam-változások
hatására, de nem panaszkodhat a háztartási és testápolási cikkek 11,8
százalékos növekedése miatt sem. A
csoport nettó nyeresége 10 százalékkal, 504 millió dollárra gyengült ám az
üzemi eredménye 32 százalékkal, 556 millióra nőtt, a tavalyi 422 millió
dollárral szemben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >