3,1 millió QR-kód beolvasással a top5 legtöbbet letöltött app közé került a Tesco Clubcard alkalmazása
Több mint 400 ezer vásárló vett részt a Tesco Clubcard hűségprogramjának 15. születésnapját ünneplő több mint egy hónapig zajló nyereményjátékban. A legalább 6000 forint értékben vásárlók a Clubcard alkalmazásban beolvasott QR-kódokkal juthattak digitális kuponokhoz, melyeket lekaparva a napi 1500 darab nyeremény, illetve a 15 darab fődíj egyikét vihették el. A játékosok több mint 3,1 millió kódot szkenneltek be, amivel az aktív Clubcard applikációhasználók köre 85 ezerrel bővült, az app pedig a promóció időszakában bekerült Magyarországon a legtöbb letöltéssel rendelkező top 5 alkalmazás közé.
Nagyszabású nyereményjátékkal ünnepelte nemrég a Tesco 2010-ben indult Clubcard hűségprogramjának 15. évfordulóját. A születésnapi kezdeményezés alkalmával naponta 100 darab, a vásárlás végösszegéből 15 százalék kedvezményre jogosító kupon és 1400 darab 1500 Clubcard pontot biztosító kupon talált gazdára, a játékosok pedig automatikusan részt vettek a 15 darab fődíj – 1 darab Mini Countryman autó, 4 darab egyenként 1,5 millió forint értékű utazási utalvány és 10 darab elektromos kerékpár – sorsolásán.
Az aktív érdeklődést jól mutatja, hogy több mint 400 ezer vásárló vett részt a játékban, amelyben legalább 6000 forint értékű áruházi, illetve online vásárlással lehetett QR-kódot szerezni. Ezt kellett aztán a Clubcard alkalmazásban beolvasni és így a nyereményjáték felületén megjelenő digitális sorsjegyet lekaparni, ami esélyt adott a napi 1500 nyeremény egyikének megszerzésére, valamint automatikus részvételt jelentett a fődíjak kisorsolásában.
A Tesco a közép-európai régió másik két országában – Csehországban és Szlovákiában – is meghirdette a játékot. A legtöbben Magyarországon játszottak, és összesen több mint 3,1 millió QR kódot szkenneltek be, közel 35 ezer vásárló így több mint 20 sorsjegyet kapart le a promóció során. A 15 fődíjat 11 különböző megyében élők vitték el, Vassuránytól Érden és Jászberényen keresztül Ózdig. Akik nem voltak elég szerencsések a napi nyeremények megszerzésével, kedvezményre jogosító termékkuponokat kaptak. A jubileumi időszakban felhasználható kuponok közül összesen közel 85 ezer darabot váltottak be, a leggyakrabban az 1500 Clubcard pontra jogosítót, valamint a kedvezményes Mogyi Micropop pattogatni való kukoricára és a 16 tekercses Zewa WC-papírra szólót.
A nyereményjáték hatására a Clubcard alkalmazást aktívan használók száma a kampány indulásának idejéhez képest 85 ezerrel nőtt, míg a Clubcard applikáció letöltése egy hónap alatt 80 százalékkal nőtt meg, ezzel pedig a promóció időszakában bekerült Magyarországon a legtöbbet letöltött appok top5-ös listájába.
A Tesco Clubcard hűségprogramjának jelenleg évente 2,7 millió kártyahasználója van. A felhasználók a 2024-25-ös pénzügyi évben összesen több mint 6,35 milliárd forint értékben váltottak be utalványokat a vásárlásaik után járó pontok forintosításával, és további 5,48 milliárd forint összegű kuponnal érvényesítettek kedvezményeket megvásárolt termékekre. Azaz az áruházlánc összesen közel 12 milliárd forintnyi összeget adott vissza hűséges vásárlóinak. A kártyahasználók nem csupán személyre szabott és kasszakuponokban, illetve számukra elérhető kedvezményekben mérhetik a Clubcard előnyeit. Az áruházlánc olyan exkluzív szolgáltatásokat is biztosít számukra, mint a kizárólag a Tescónál elérhető Scan&shop szolgáltatás.
Kapcsolódó cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >57 millió forinttal ad lendületet a Tesco a helyi fiatalok és közösségek jövőjét támogató projektekhez
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos adománygyűjtést indít a Magyar Vöröskereszt és a PENNY Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új marketingvezető a Magyar Terméknél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Láthatatlan kockázat a láncban – Mikroműanyagok az élelmiszeriparban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

