300 új üzlet nyitását tervezi a Jerónimo Martins 2025-ben
A portugál Jerónimo Martins kiskereskedelmi csoport 1,1 milliárd eurós beruházást tervez 2025-re, főként Lengyelországban és Kolumbiában.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A cél több mint 300 új üzlet megnyitása: 130-150 Biedronka Lengyelországban és 150 Ara Kolumbiában, ahol további 70 korábbi Colsubsidio bolt integrálása is várható. A vállalat mindkét országban új disztribúciós központokat is tervez létesíteni.
Portugáliában a tervezett bővítés visszafogottabb lesz mintegy 12 új Pingo Doce üzlet nyitásával, valamint további 50 Pingo Doce és 250-275 Biedronka bolt felújításával.
A vállalat célja, hogy 2030-ra elérje az 50 milliárd eurós árbevételt, ami jelentős növekedést jelentene a 2024-es 33,5 milliárdhoz képest. Ennek kulcsfontosságú eleme lehet az agrár-élelmiszeripari üzletág, amelybe a vállalat az elmúlt évtizedben komolyabb befektetéseket eszközölt.
Kapcsolódó cikkeink
„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Termelők és feldolgozók harca a meggy-gyárakban: mélypontra zuhantak a lengyel árak
Július végén jelentős áresés rázta meg a lengyel meggypiacot: a…
Tovább olvasom >Megkésett szezon, magas árak: vegyes képet mutat a lengyel szilvapiac
Idén a szokottnál később indult a szilvaszezon Lengyelországban, ám a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >