300 új termék lesz jelentősen olcsóbb a Tescónál
Június 16-án 300-nál is több új terméket talál el a Tesco sárga nyila, amely az árcsökkentett választékot jelzi. Az áruházlánc úgy alakította át a 2000 darabot meghaladó árucikkből álló akciós terméklistáját, hogy minél több vásárló tudjon igény szerint válogatni a kínálatból. A legtöbb kedvezményt tartalmazó új termékek között tej- és hústermékek éppúgy megtalálhatók, mint növényi alapú élelmiszerek, édességek vagy társasjátékok.
A Tesco folyamatosan figyelemmel kíséri a vásárlói igények változását, és odafigyel arra, hogy változatos összetételű vásárlói körében mindenki az élethelyzetének leginkább megfelelő módon tudja optimalizálni háztartási kiadásait. A vállalat ezért továbbra is elkötelezett az alacsony árak mellett, és választéka felülvizsgálatával, illetve átalakításával június 16-tól újabb több mint 300 árucikkre kínál akciós árakat. Ezek a termékek is részét képezik annak a több mint 2000 elemből álló, sárga színű, lefelé mutató nyíllal jelölt termékkörnek, amelyre a Tesco május közepén vezetett be árkedvezményt.
A megújult választékban például a Nádudvari sajtok 20%-kal, a Magic Milk kaukázusi kefir pedig 24%-kal olcsóbban érhető el. Jó hír az édesszájúaknak, hogy a Hass klasszikus pudingra 17%, míg az After Eight válogatásdesszertre 19% kedvezményt ad a Tesco. A növényi alapon étkezők is több árcsökkentett opció közül válogathatnak, ilyen például a Polcz vegán pecsenyekrém (-18%), a Vegan Grill szejtánok és füstölt veglik (-13%, ill. -20%), a vEGGs vegán tojáspótló (-20%) vagy a Violife sajtpótlók (-13%). A nyári grillezéshez 23% árkedvezménnyel kapható a Pap Kolbászműhely Grill pakk grillkolbász-válogatása és 21%-os árcsökkentéssel a Nádudvari Chef Exclusive Nürnbergi kolbász, a nyári szünidőre pedig 19-31%-kal olcsóbban szerezhetők be egyes társasjátékok.
A Tesco számos további lehetőséggel segíti a költségkeret okos beosztását. Az immár több mint egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a Tesco polcain és online bombaáron, melyek közül több termék is nagy, 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Emellett hetente mintegy 1000, jelentős árkedvezménnyel kapható termék közül válogathatnak a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. Mindezeken túl a nyugdíjasok minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat.
A Tesco aktuális ajánlatai a hetente digitális formátumban megjelenő katalógusban érhetők el, amelyet már az aktuális kedvezményes időszak előtt egy héttel feltöltenek az oldalra, ezzel is támogatva a tudatos, előre megtervezett vásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >