300 új termék lesz jelentősen olcsóbb a Tescónál
Június 16-án 300-nál is több új terméket talál el a Tesco sárga nyila, amely az árcsökkentett választékot jelzi. Az áruházlánc úgy alakította át a 2000 darabot meghaladó árucikkből álló akciós terméklistáját, hogy minél több vásárló tudjon igény szerint válogatni a kínálatból. A legtöbb kedvezményt tartalmazó új termékek között tej- és hústermékek éppúgy megtalálhatók, mint növényi alapú élelmiszerek, édességek vagy társasjátékok.

A legtöbb kedvezményt tartalmazó új termékek között tej- és hústermékek éppúgy megtalálhatók, mint növényi alapú élelmiszerek, édességek vagy társasjátékok
A Tesco folyamatosan figyelemmel kíséri a vásárlói igények változását, és odafigyel arra, hogy változatos összetételű vásárlói körében mindenki az élethelyzetének leginkább megfelelő módon tudja optimalizálni háztartási kiadásait. A vállalat ezért továbbra is elkötelezett az alacsony árak mellett, és választéka felülvizsgálatával, illetve átalakításával június 16-tól újabb több mint 300 árucikkre kínál akciós árakat. Ezek a termékek is részét képezik annak a több mint 2000 elemből álló, sárga színű, lefelé mutató nyíllal jelölt termékkörnek, amelyre a Tesco május közepén vezetett be árkedvezményt.
A megújult választékban például a Nádudvari sajtok 20%-kal, a Magic Milk kaukázusi kefir pedig 24%-kal olcsóbban érhető el. Jó hír az édesszájúaknak, hogy a Hass klasszikus pudingra 17%, míg az After Eight válogatásdesszertre 19% kedvezményt ad a Tesco. A növényi alapon étkezők is több árcsökkentett opció közül válogathatnak, ilyen például a Polcz vegán pecsenyekrém (-18%), a Vegan Grill szejtánok és füstölt veglik (-13%, ill. -20%), a vEGGs vegán tojáspótló (-20%) vagy a Violife sajtpótlók (-13%). A nyári grillezéshez 23% árkedvezménnyel kapható a Pap Kolbászműhely Grill pakk grillkolbász-válogatása és 21%-os árcsökkentéssel a Nádudvari Chef Exclusive Nürnbergi kolbász, a nyári szünidőre pedig 19-31%-kal olcsóbban szerezhetők be egyes társasjátékok.
A Tesco számos további lehetőséggel segíti a költségkeret okos beosztását. Az immár több mint egy éve tartó Árgarancia programban mintegy 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat. A hűségkártyával rendelkezők ezenkívül hetente jellemzően 20 közkedvelt terméket találnak a Tesco polcain és online bombaáron, melyek közül több termék is nagy, 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg. Emellett hetente mintegy 1000, jelentős árkedvezménnyel kapható termék közül válogathatnak a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében. Mindezeken túl a nyugdíjasok minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat.
A Tesco aktuális ajánlatai a hetente digitális formátumban megjelenő katalógusban érhetők el, amelyet már az aktuális kedvezményes időszak előtt egy héttel feltöltenek az oldalra, ezzel is támogatva a tudatos, előre megtervezett vásárlást.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >Miért olcsóbb az alma Lengyelországban? – Árak, áfa és agrárstratégia a háttérben
Lengyel mintagazdaság és tudatos adópolitika áll a magyar vásárlók számára…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >