30 milliós adomány a dm-től
Szeptember 30-ával lezárult féléves kampányával több mint 19 millió forintot gyűjtött öszsze a dm Magyarország az „Érezd jól magad!” kezdőcsomagok és „egészségforintos” termékek árából. A dm ezt az összeget 30 millió forintra egészítette ki, és így 15-15 millió forintot utalhatott át a cég által kiválasztott Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványnak és a Peter Cerny Koraszülött-mentő Alapítványnak.
Az összegek átadására ünnepélyes körülmények között, sajtótájékoztatóval egybekötve került sor október 26-án. Itt Wolfgang Strasser ügyvezető igazgató bejelentette: terven felüli, sikeres évet zárt a drogérialánc Magyarországon a 2005/2006-os gazdasági évben. A 41 milliárd forintos forgalom mögött több mint 20 százalékos növekedés áll 2004/2005-höz képest. A jelenleg 190 boltnál tartó dm ebben a gazdasági évben összesen 28 új egységet tervez nyitni, ennek harmadát Budapesten.
Józsa Mariann cégvezető elmondta: – A dm részesedése értékben az összes háztartási vegyiáru-kategóriából 9,2 százalék volt a legutóbbi, 2006. július–augusztusi periódusban az ACNielsen piackutató szerint. Ha megvizsgáljuk az egyes kategóriákat, kiderül: legtöbbjükben sokkal erőteljesebben növekszünk, mint a teljes piac. Vannak olyan termékek, amelyekből ugyanannyit, sőt többet adunk el, mint a hipermarketek együttvéve. A drogérialánc toplistáján az országos adatokkal megegyezően a pelenka vezet, de a top 10-ben olyan, az országos 10-ben nem szereplő termékeket találunk, mint például az arckrémek, a hajfestékek vagy a testápolók.
Nagy Júlia marketingmenedzser a siker egyik talpkövéről, a sajátmárka-politikájukról tartott egy rövid áttekintést. A dm ugyanis nem elégszik meg a kedvező árral: komoly innovációkat hajt végre márkacsaládjain. PL-újdonságaik között található narancsbőr elleni, prémium márkacsalád éppúgy, mint lebomló ökopelenka vagy modern háztartási kiegészítő eszközök egy márkacsaládba rendezve. A saját márkák így volumenben 20, értékben 16 százalékát jelentik az árbevételüknek. A jelenleg erőteljes európai expanziót végrehajtó dm-csoport összesen 1010 milliárd forintos éves forgalmat ért el a 2005/2006-os gazdasági évben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >