30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes változatának, a Guinness 0.0-nak a dublini St. James’s Gate gyárában történő gyártását.
Az italgyártó óriás célja, hogy a termelést közel megduplázza, így évente 176 millió korsó Guinness 0.0 készülhet majd a létesítményben – számolt be a The Drinks Business. Ezzel a mostani beruházással az elmúlt három évben már összesen 60 millió eurót invesztált a vállalat a termékbe.
Az alkoholmentes Guinness 0.0 népszerűsége jelentősen nőtt az utóbbi időben: a Food Manufacture által hivatkozott adatok szerint eladások 50%-kal emelkedtek 2023 február vége és 2024 február vége között.
A Diageo a Guinness 0.0 népszerűsítésére szeptemberben az először Írországban, majd az Egyesült Királyságban is elindított tesztelést kiterjesztette, minek eredményeként már több pubban és futballstadionban csapolható az alkoholmentes Guinness – többek között a londoni Soho egyik pubjában is, ahol 6,35 fontért kapható egy korsó Guinness 0.0.
A Diageo közleménye szerint egyre több vendéglátóhely igyekszik kielégíteni az alkoholfogyasztás csökkentése iránti fogyasztói igényt. A vállalat ezért igyekszik kisebb léptékű teszteket indítani a pubokban annak érdekében, hogy még az ünnepek előtt több helyszínen legyen elérhető az alkoholmentes stout sör.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >