30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes változatának, a Guinness 0.0-nak a dublini St. James’s Gate gyárában történő gyártását.
Az italgyártó óriás célja, hogy a termelést közel megduplázza, így évente 176 millió korsó Guinness 0.0 készülhet majd a létesítményben – számolt be a The Drinks Business. Ezzel a mostani beruházással az elmúlt három évben már összesen 60 millió eurót invesztált a vállalat a termékbe.
Az alkoholmentes Guinness 0.0 népszerűsége jelentősen nőtt az utóbbi időben: a Food Manufacture által hivatkozott adatok szerint eladások 50%-kal emelkedtek 2023 február vége és 2024 február vége között.
A Diageo a Guinness 0.0 népszerűsítésére szeptemberben az először Írországban, majd az Egyesült Királyságban is elindított tesztelést kiterjesztette, minek eredményeként már több pubban és futballstadionban csapolható az alkoholmentes Guinness – többek között a londoni Soho egyik pubjában is, ahol 6,35 fontért kapható egy korsó Guinness 0.0.
A Diageo közleménye szerint egyre több vendéglátóhely igyekszik kielégíteni az alkoholfogyasztás csökkentése iránti fogyasztói igényt. A vállalat ezért igyekszik kisebb léptékű teszteket indítani a pubokban annak érdekében, hogy még az ünnepek előtt több helyszínen legyen elérhető az alkoholmentes stout sör.
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >