Magazin: 30 éves évfordulóját ünnepelte a SPAR 2021-ben
A vállalat a pandémia ellenére 791,8 milliárd forint forgalmat realizált a tavalyi évben, amely 7,2%-os növekedést jelent 2020-hoz képest.

Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország
A SPAR 2021. december 31-én 614 üzletet működtetett többféle áruháztípusban, ezek közül 234-et a franchise-programja részeként. Országszerte hat új saját SPAR-egység kezdte meg működését, tizennyolc megszépült üzlet pedig újranyitotta kapuit 2021-ben. Tavasszal az év kiemelkedő eseménye volt a hálózat immáron 35. INTERSPAR-áruházának átadása Kaposváron.
A SPAR mindhárom élelmiszer-termelő üzeme, a bicskei Regnum Húsüzem és Oktatóközpont, valamint a Regnum Húsüzem Perbál is eredményesen zárta az évet, s utóbbi mindjárt egy önellenőrzést lehetővé tevő laboratóriummal is bővült, ami szintén újabb munkahelyet teremtett. A kényelmi termékeket gyártó, 1500 négyzetméteren működő üllői SPAR enjoy. convenience üzem működése harmadik évében is gyarapodni tudott új termékekkel, illetve csomagolásra alkalmas gépsorokkal.
Az áruházlánc jelenleg 4300-féle saját márkás terméket forgalmaz, ezek árbevételüknek több mint egynegyedét jelentik.
– Választékunkban nagy figyelmet kapnak a helyi termelőktől származó árucikkek. A „SPAR HAZAI.SZERETEM” márkanévvel ellátott, kiváló minőségű, hagyományos magyar ízvilágú élelmiszerek tavaly augusztustól kerültek a polcainkra – emelte ki Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója. – Az innovatív hazai vállalkozások piacra jutását segítő Hungaricool by SPAR verseny 2021-es kiírásában pedig hét nyertest hirdettünk. A kiválasztott vállalkozások győztes márkái ma már 32 cikkelemmel gyarapítják az INTERSPAR-áruházak kínálatát. Emellett új regionális partneri programot is indítottunk – Régiók Kincsei név alatt – magyar kistermelőknek és kisvállalkozóknak, akik fenntartható módon és elérhető áron állítanak elő minőségi termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >