30 éves a CBA – A vásárlókat ünneplik

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 06. 17. 07:15

1992 májusában tíz kereskedő létrehozta a CBA-t, mely folyamatos fejlődésének, üzletszám-gyarapodásának köszönhetően hazánk meghatározó kereskedelmi hálózata lett. A magyar üzletlánchoz tartozó Príma márkajelzés alatt működő egységek is rendkívüli népszerűségnek örvendenek, májusban újabb négy taggal bővült az ötcsillagos márkajelzés alatt működő áruházak száma.

 

Noszlopy Zoltán, CBA

Noszlopy Zoltán
kereskedelmi
vezérigazgató
CBA

Az üzletlánc fontosnak tartja, hogy a franchise-­partnereit is támogassa a fejlődésben annak érdekében, hogy a vásárlók minél színvonalasabb szolgáltatásokat vehessenek igénybe a hálózat üzleteiben. Ennek részeként elindult a Hermes kasszarendszer, mely a CBA franchise-partnereinek igényeit alapul véve került fejlesztésre. Mindez hathatós segítséget nyújt a franchise-partnerek számára, akik önerő nélkül nagyon kedvező bérleti konstrukcióval tudnak hozzájutni az üzlet működését támogató informatikai kasszarendszerhez, ezzel is elősegítve a sikerességüket, jelentős erőforrás-megtakarítást eredményezve a felhasználó vállalkozások számára.

A CBA franchise-rendszergazdája által 400 millió forinttal támogatott program nagyon szépszerű, folyamatosan bővül a felhasználó partnerek száma.

Idén lett 30 éves a CBA-hálózat!

Ennek apropóján fény derült Kasszás Erzsi és Icuka utódjára, aki nem más, mint a Szaxis Pasi, akivel a nézők az elmúlt időszakban a TV-ben már egy titokzatos, márkamegjelenés nélküli reklámban találkozhattak. Az ő főszereplésével saját TikTok csatornát indított a CBA, illetve hamarosan egy különleges Születésnapi Dalt is bemutatnak.

A CBA-nál az elmúlt évek során folyamatosan olyan karakterek népszerűsítették a márkát, akik mindig tudtak újat mutatni. Kasszás Erzsi önmagában felért egy koncertélménnyel, Icuka pedig egyszemélyes szórakoztatóseregként is funkcionált a TV-ben és a közösségi médiában egyaránt. Évek teltek el, mire sikerült megtalálni az új karaktert, de most hatalmas lendülettel érkezett meg az ünnepi hangulat nagymestere, a Szaxis Pasi.

A karakter fő célja, hogy mindig vidámmá tegye és szórakoztassa a vásárlókat. Nincs olyan szituáció, amelyet ne tenne boldoggá: minden helyzetet tovább tud fokozni spontán és felemelő szaxofonozásával és önfeledt zenélésével. A karakter megtestesítője sok fiatal számára ismerős lehet, hiszen ő maga Lil Moustacheboy, aki több százezer követővel rendelkezik a TikTok-on és más csatornákon is igen nagy népszerűségnek örvend.

A Szaxis Pasi nemcsak a saját korosztályát, hanem szinte bárkit rá tud venni arra, hogy együtt ünnepeljen majd vele. És pont ez a CBA 30 éves születésnapjának a fő üzenete: a vásárlókat ünneplik, akik a legtöbbet tették azért, hogy ez a kerek évforduló létrejöhessen. A nyereményjátékkal fontos cél volt, hogy abban minél több vásárló részt vehessen, minél többeknek tudják megköszönni hűségüket. Napi és heti szinten is hirdettek nyerteseket, a fődíj pedig három darab egyenként hárommillió forint értékű vásárlási utalvány volt.

Az új karaktert májustól láthatjuk a TV-ben, a kampány első szakasza azonban egy rövid teaser időszak lett: a tipikus reklámoktól eltérően, a karakterre fókuszálva, csak a díszletben szerepelt a CBA márkamegjelenése, a reklám végén egyáltalán nem.

A Szaxis Pasit pedig ezentúl a TV, Facebook, Instagram, YouTube mellett a CBA vadonatúj, saját TikTok csatornáján is viszontláthatjuk, ahol szinte berobbant a köztudatba, mindössze négy hét alatt egymillió feletti nézettséget ért el az egyik kisvideó. Készülőben van a Születésnapi Dal is, amely önmagában, különálló zeneszámként is elérhető lesz.

A CBA reméli, hogy a vásárlók szórakoztatónak találják az új karaktert, és örömüket lelik majd a vásárlásban, így további sok kellemes évet tölthetnek el majd együtt az üzletekben! (x)

Kapcsolódó cikkeink