30 éves a CBA – A vásárlókat ünneplik
1992 májusában tíz kereskedő létrehozta a CBA-t, mely folyamatos fejlődésének, üzletszám-gyarapodásának köszönhetően hazánk meghatározó kereskedelmi hálózata lett. A magyar üzletlánchoz tartozó Príma márkajelzés alatt működő egységek is rendkívüli népszerűségnek örvendenek, májusban újabb négy taggal bővült az ötcsillagos márkajelzés alatt működő áruházak száma.
Az üzletlánc fontosnak tartja, hogy a franchise-partnereit is támogassa a fejlődésben annak érdekében, hogy a vásárlók minél színvonalasabb szolgáltatásokat vehessenek igénybe a hálózat üzleteiben. Ennek részeként elindult a Hermes kasszarendszer, mely a CBA franchise-partnereinek igényeit alapul véve került fejlesztésre. Mindez hathatós segítséget nyújt a franchise-partnerek számára, akik önerő nélkül nagyon kedvező bérleti konstrukcióval tudnak hozzájutni az üzlet működését támogató informatikai kasszarendszerhez, ezzel is elősegítve a sikerességüket, jelentős erőforrás-megtakarítást eredményezve a felhasználó vállalkozások számára.
A CBA franchise-rendszergazdája által 400 millió forinttal támogatott program nagyon szépszerű, folyamatosan bővül a felhasználó partnerek száma.
Idén lett 30 éves a CBA-hálózat!
Ennek apropóján fény derült Kasszás Erzsi és Icuka utódjára, aki nem más, mint a Szaxis Pasi, akivel a nézők az elmúlt időszakban a TV-ben már egy titokzatos, márkamegjelenés nélküli reklámban találkozhattak. Az ő főszereplésével saját TikTok csatornát indított a CBA, illetve hamarosan egy különleges Születésnapi Dalt is bemutatnak.
A CBA-nál az elmúlt évek során folyamatosan olyan karakterek népszerűsítették a márkát, akik mindig tudtak újat mutatni. Kasszás Erzsi önmagában felért egy koncertélménnyel, Icuka pedig egyszemélyes szórakoztatóseregként is funkcionált a TV-ben és a közösségi médiában egyaránt. Évek teltek el, mire sikerült megtalálni az új karaktert, de most hatalmas lendülettel érkezett meg az ünnepi hangulat nagymestere, a Szaxis Pasi.
A karakter fő célja, hogy mindig vidámmá tegye és szórakoztassa a vásárlókat. Nincs olyan szituáció, amelyet ne tenne boldoggá: minden helyzetet tovább tud fokozni spontán és felemelő szaxofonozásával és önfeledt zenélésével. A karakter megtestesítője sok fiatal számára ismerős lehet, hiszen ő maga Lil Moustacheboy, aki több százezer követővel rendelkezik a TikTok-on és más csatornákon is igen nagy népszerűségnek örvend.
A Szaxis Pasi nemcsak a saját korosztályát, hanem szinte bárkit rá tud venni arra, hogy együtt ünnepeljen majd vele. És pont ez a CBA 30 éves születésnapjának a fő üzenete: a vásárlókat ünneplik, akik a legtöbbet tették azért, hogy ez a kerek évforduló létrejöhessen. A nyereményjátékkal fontos cél volt, hogy abban minél több vásárló részt vehessen, minél többeknek tudják megköszönni hűségüket. Napi és heti szinten is hirdettek nyerteseket, a fődíj pedig három darab egyenként hárommillió forint értékű vásárlási utalvány volt.
Az új karaktert májustól láthatjuk a TV-ben, a kampány első szakasza azonban egy rövid teaser időszak lett: a tipikus reklámoktól eltérően, a karakterre fókuszálva, csak a díszletben szerepelt a CBA márkamegjelenése, a reklám végén egyáltalán nem.
A Szaxis Pasit pedig ezentúl a TV, Facebook, Instagram, YouTube mellett a CBA vadonatúj, saját TikTok csatornáján is viszontláthatjuk, ahol szinte berobbant a köztudatba, mindössze négy hét alatt egymillió feletti nézettséget ért el az egyik kisvideó. Készülőben van a Születésnapi Dal is, amely önmagában, különálló zeneszámként is elérhető lesz.
A CBA reméli, hogy a vásárlók szórakoztatónak találják az új karaktert, és örömüket lelik majd a vásárlásban, így további sok kellemes évet tölthetnek el majd együtt az üzletekben! (x)
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >