30 éve számíthatunk a Reckitt márkáira Magyarországon
A Reckitt Benckiser Group PLC egy brit multinacionális, fogyasztási cikkeket gyártó vállalat, amelynek székhelye az angliai Slough-ban található. A Reckitt több mint 60 országban van jelen, és közel 40 ezer embert foglalkoztat. Egészségügyi, higiéniai és étrend-kiegészítő termékeit csaknem 200 országban értékesítik.
Magyarországon 30 éves múlttal rendelkezünk, jelenleg három vállalkozásba szervezve folytatunk gyártói, valamint széles körű forgalmazási tevékenységet. Mindennap, mindenben, amit teszünk, a közös célunk vezérel bennünket: védeni, gyógyítani és táplálni egy tisztább, egészségesebb világért.
Közkedvelt márkáink több mint 200 éve jelentenek változást az emberek mindennapi életében. Büszkék vagyunk arra, hogy naponta világszerte 30 millió darabot is meghaladó Reckitt termék kerül a vásárlókhoz, amelyeket a nap minden pillanatában családok generációi használnak.
Health üzletágunk márkái közé tartoznak a Nurofen felnőtt- és gyermek-fájdalomcsillapítók, a Strepsils és a Strepfen torokfájás elleni készítmények, a Gaviscon emésztési zavarok elleni gyógyszerek, illetve a Dettol antiszeptikus termékcsalád, a Veet szőrtelenítők és a Durex brand.
Legtöbb márkánk meghatározó szerepet tölt be kategóriájában, segítve az emberek védelmét és gyógyítását. A Nurofen portfóliója széles körben nyújt megbízható megoldást minden korosztály számára. A Strepsils és Strepfen termékeink között mindenki megtalálhatja a számára megfelelő gyógymódot a torokfájás első jeleitől a kínzó fájdalomig terjedően.
Budapesti kereskedelmi egységünk 2023-ban büszkén szerezte meg a „Top Employer” minősítést, amellyel a független Top Employers Institute ismeri el az ország legjobb munkáltatóit. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >Ezért ne higgyünk a csábító diétáknak – egy átgondolatlan étrenddel többet árthatunk
Fagyi, chips, gyorsételek: a nyaralásból hazaérkezve sokan megfogadják, hogy most…
Tovább olvasom >Longevity – divat vagy tudatosság?
Az embereket mindig is foglalkoztatta, hogy hogyan lehet minél tovább…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Kik festik a jövő otthonait?
Miközben a lakásfelújítási hullám új lendületet ad az építőiparnak, csendben…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >