30 éve számíthatunk a Reckitt márkáira Magyarországon
A Reckitt Benckiser Group PLC egy brit multinacionális, fogyasztási cikkeket gyártó vállalat, amelynek székhelye az angliai Slough-ban található. A Reckitt több mint 60 országban van jelen, és közel 40 ezer embert foglalkoztat. Egészségügyi, higiéniai és étrend-kiegészítő termékeit csaknem 200 országban értékesítik.
Magyarországon 30 éves múlttal rendelkezünk, jelenleg három vállalkozásba szervezve folytatunk gyártói, valamint széles körű forgalmazási tevékenységet. Mindennap, mindenben, amit teszünk, a közös célunk vezérel bennünket: védeni, gyógyítani és táplálni egy tisztább, egészségesebb világért.
Közkedvelt márkáink több mint 200 éve jelentenek változást az emberek mindennapi életében. Büszkék vagyunk arra, hogy naponta világszerte 30 millió darabot is meghaladó Reckitt termék kerül a vásárlókhoz, amelyeket a nap minden pillanatában családok generációi használnak.
Health üzletágunk márkái közé tartoznak a Nurofen felnőtt- és gyermek-fájdalomcsillapítók, a Strepsils és a Strepfen torokfájás elleni készítmények, a Gaviscon emésztési zavarok elleni gyógyszerek, illetve a Dettol antiszeptikus termékcsalád, a Veet szőrtelenítők és a Durex brand.
Legtöbb márkánk meghatározó szerepet tölt be kategóriájában, segítve az emberek védelmét és gyógyítását. A Nurofen portfóliója széles körben nyújt megbízható megoldást minden korosztály számára. A Strepsils és Strepfen termékeink között mindenki megtalálhatja a számára megfelelő gyógymódot a torokfájás első jeleitől a kínzó fájdalomig terjedően.
Budapesti kereskedelmi egységünk 2023-ban büszkén szerezte meg a „Top Employer” minősítést, amellyel a független Top Employers Institute ismeri el az ország legjobb munkáltatóit. (x)
Kapcsolódó cikkeink
K&H: az egészségügyi ellátást tartják a legfontosabbnak a külföldre utazó magyarok
A külföldre utazó középkorúak túlnyomó többsége köt valamilyen utazási biztosítást,…
Tovább olvasom >Gyorsteszt piac, okoseszközök – merre tovább?
A Covid-19 járvány alatt a gyorstesztek berobbanása alapjaiban változtatta meg…
Tovább olvasom >Ízek és ellentmondások: miért finom, ami nem egészséges – és hogyan együnk mégis magyarosan jól?
A magyar konyha világszerte híres gazdag ízvilágáról, tartalmas ételeiről és…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >