30 éve számíthatunk a Reckitt márkáira Magyarországon
A Reckitt Benckiser Group PLC egy brit multinacionális, fogyasztási cikkeket gyártó vállalat, amelynek székhelye az angliai Slough-ban található. A Reckitt több mint 60 országban van jelen, és közel 40 ezer embert foglalkoztat. Egészségügyi, higiéniai és étrend-kiegészítő termékeit csaknem 200 országban értékesítik.
Magyarországon 30 éves múlttal rendelkezünk, jelenleg három vállalkozásba szervezve folytatunk gyártói, valamint széles körű forgalmazási tevékenységet. Mindennap, mindenben, amit teszünk, a közös célunk vezérel bennünket: védeni, gyógyítani és táplálni egy tisztább, egészségesebb világért.
Közkedvelt márkáink több mint 200 éve jelentenek változást az emberek mindennapi életében. Büszkék vagyunk arra, hogy naponta világszerte 30 millió darabot is meghaladó Reckitt termék kerül a vásárlókhoz, amelyeket a nap minden pillanatában családok generációi használnak.
Health üzletágunk márkái közé tartoznak a Nurofen felnőtt- és gyermek-fájdalomcsillapítók, a Strepsils és a Strepfen torokfájás elleni készítmények, a Gaviscon emésztési zavarok elleni gyógyszerek, illetve a Dettol antiszeptikus termékcsalád, a Veet szőrtelenítők és a Durex brand.
Legtöbb márkánk meghatározó szerepet tölt be kategóriájában, segítve az emberek védelmét és gyógyítását. A Nurofen portfóliója széles körben nyújt megbízható megoldást minden korosztály számára. A Strepsils és Strepfen termékeink között mindenki megtalálhatja a számára megfelelő gyógymódot a torokfájás első jeleitől a kínzó fájdalomig terjedően.
Budapesti kereskedelmi egységünk 2023-ban büszkén szerezte meg a „Top Employer” minősítést, amellyel a független Top Employers Institute ismeri el az ország legjobb munkáltatóit. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >MDOSZ: Elkészült az ovisoknak szóló OKOSTÁNYÉR®
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) új táplálkozási ajánlást adott…
Tovább olvasom >Nem igazán költenek a cégek vállalati egészségügyre
Lancz Róbert és Kóka János, a Doktor24 magánegészségügyi szolgáltató igazgatóságának…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >