30 év eredménye
Partnereivel és munkatársakkal együtt ünnepelte a METRO Nagykereskedelem magyarországi fennállásának 30. évfordulóját a Millenárison október 24-én. A kerek születésnapon közel 700 ember vett részt a METRO több tízezer főt érintő hálózatából: beszállítók, profi vevők, szakmai együttműködők, különböző területeken dolgozó kollégák.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/12/Horeca_Rovidek_METRO_opt-300x199.jpeg)
700-an ünnepeltek a Millenárison
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A düsseldorfi székhelyű METRO Cash & Carry cégcsoport első magyarországi áruházai 1994-ben nyíltak meg Budaörsön és Ferencvárosban. Az évek folyamán 13 magyarországi áruházból és kilenc kiszállítási platformból álló lánccá fejlődött a METRO Nagykereskedelem, és bár a kulcscélcsoportok – a profi vevőket jelentő vendéglátóipari szereplők, valamint a független kiskereskedések – nem változtak, immár évek óta vásárolhatnak magánszemélyek is az áruházakban. 2022 óta az áruházlánc egy új stratégiának köszönhetően fokozatosan visszatért a gyökereihez, az áruházakban nagy tételben történő értékesítés (Cash & Carry) azonban ma már két másik csatornával, a kiszállítással és a digitális üzletággal bővült. //
Kapcsolódó cikkeink
A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >Európai Turizmus Fórum
Az Európai Unió Tanácsa soros elnökségének diplomáciai eseményei között zajlott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Valentin-napi gasztronómiai kaland Gianni Annonival a Candy szervezésében
Egy igazán különleges desszertkészítő élményre invitálta a gasztronómia szerelmeseit a…
Tovább olvasom >Ki vagy, ha mogyorót ennél? – A nap videója
Akár a Snickers őse is lehetne az ázsiai mogyorós édesség,…
Tovább olvasom >