30 év eredménye

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 12. 03. 14:06

Partnereivel és munkatársakkal együtt ünnepelte a METRO Nagykereskedelem magyarországi fennállásának 30. évfordulóját a Millenárison október 24-én. A kerek születésnapon közel 700 ember vett részt a METRO több tízezer főt érintő hálózatából: beszállítók, profi vevők, szakmai együttműködők, különböző területeken dolgozó kollégák.

700-an ünnepeltek a Millenárison

A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.

A düsseldorfi székhelyű METRO Cash & Carry cégcsoport első magyarországi áruházai 1994-ben nyíltak meg Budaörsön és Ferencvárosban. Az évek folyamán 13 magyarországi áruházból és kilenc kiszállítási platformból álló lánccá fejlődött a METRO Nagykereskedelem, és bár a kulcscélcsoportok – a profi vevőket jelentő vendéglátóipari szereplők, valamint a független kiskereskedések – nem változtak, immár évek óta vásárolhatnak magánszemélyek is az áruházakban. 2022 óta az áruházlánc egy új stratégiának köszönhetően fokozatosan visszatért a gyökereihez, az áruházakban nagy tételben történő értékesítés (Cash & Carry) azonban ma már két másik csatornával, a kiszállítással és a digitális üzletággal bővült. //

Kapcsolódó cikkeink