29%-al nőtt a Britvic forgalma
Az Egyesült Királyság második legnagyobb üdítőital gyártója 926,5 millió fontos bevételt ért el, a nemzetközi értékesítés 4,8%-al nőtt és meghaladta a 725 millió fontot.
A Tango, Robinsos és R Whites
limonádét forgalmazó cég otthonában
8,1 százalékos növekedést ért el
mennyiségben, miközben a brit piacon 2,7%-al csökkent
az értékesített üditőitalok mennyisége.
Írországban a nehéz gazdasági helyzet
ellenére kétszámjegyű növekedést
produkált a vállalat, köszönhetően többek között a tavaly 200 millió fontos beruházással megvásárolt C&C csoport teljesítményének.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >