29%-al nőtt a Britvic forgalma
Az Egyesült Királyság második legnagyobb üdítőital gyártója 926,5 millió fontos bevételt ért el, a nemzetközi értékesítés 4,8%-al nőtt és meghaladta a 725 millió fontot.
A Tango, Robinsos és R Whites
limonádét forgalmazó cég otthonában
8,1 százalékos növekedést ért el
mennyiségben, miközben a brit piacon 2,7%-al csökkent
az értékesített üditőitalok mennyisége.
Írországban a nehéz gazdasági helyzet
ellenére kétszámjegyű növekedést
produkált a vállalat, köszönhetően többek között a tavaly 200 millió fontos beruházással megvásárolt C&C csoport teljesítményének.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >