29%-al nőtt a Britvic forgalma
Az Egyesült Királyság második legnagyobb üdítőital gyártója 926,5 millió fontos bevételt ért el, a nemzetközi értékesítés 4,8%-al nőtt és meghaladta a 725 millió fontot.
A Tango, Robinsos és R Whites
limonádét forgalmazó cég otthonában
8,1 százalékos növekedést ért el
mennyiségben, miközben a brit piacon 2,7%-al csökkent
az értékesített üditőitalok mennyisége.
Írországban a nehéz gazdasági helyzet
ellenére kétszámjegyű növekedést
produkált a vállalat, köszönhetően többek között a tavaly 200 millió fontos beruházással megvásárolt C&C csoport teljesítményének.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >