29%-al nőtt a Britvic forgalma
Az Egyesült Királyság második legnagyobb üdítőital gyártója 926,5 millió fontos bevételt ért el, a nemzetközi értékesítés 4,8%-al nőtt és meghaladta a 725 millió fontot.
A Tango, Robinsos és R Whites
limonádét forgalmazó cég otthonában
8,1 százalékos növekedést ért el
mennyiségben, miközben a brit piacon 2,7%-al csökkent
az értékesített üditőitalok mennyisége.
Írországban a nehéz gazdasági helyzet
ellenére kétszámjegyű növekedést
produkált a vállalat, köszönhetően többek között a tavaly 200 millió fontos beruházással megvásárolt C&C csoport teljesítményének.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >