283 tonna tartós élelmiszer segíti a nélkülözőket az Élelmiszerbank Karácsonyi Adománygyűjtése keretében
Országszerte 120 településen, több mint 200 helyszínen zajló hétvégi akció során összesen mintegy 283 tonna tartós élelmiszert gyűjtött a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közel 5.400 önkéntese segítségével. Az adományokból közel 57.000 ezer élelmiszercsomag készül, amelyeket a gyűjtésben részt vevő önkéntesek juttatnak el a gyűjtés környékén élő nélkülözőkhöz.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület idei, immár 15. Karácsonyi Adománygyűjtése során november 22-24. között 207 budapesti és vidéki élelmiszer áruházban a vásárlók nagylelkű adományainak köszönhetően összesen 283 tonna tartós élelmiszert gyűjtött össze.
A TESCO áruházlánc az adományt kiegészíti az összegyűjtött élelmiszerek értékének 20 százalékával pénzadomány formájában, hogy ezzel is segítse az Élelmiszerbank működését, a nélkülözők ellátását. Az ALDI pedig fix összegű támogatással járul hozzá az Egyesület élelmiszermentési tevékenységének támogatáshoz.
Az ALDI, az AUCHAN, a METRO és a TESCO áruházakban az Élelmiszerbank közel 5.400 önkéntese segítette az adományok összegyűjtését.
Idén közel 57.000 ezer csomagot állítanak össze az Élelmiszerbank önkéntesei az élelmiszerüzletekben átadott adományokból. A lakosság adományait az önkéntesek a gyűjtés környékén élő nélkülözőkhöz juttatják el még Karácsony előtt.
„Köszönjük minden adományozónak, hogy gondolt nehéz sorsú embertársainkra és adományaik segítségével együtt, évről évre egyre több nélkülözőn tudunk segíteni. Köszönjük önkénteseinknek, partnereinknek, hogy idén is lehetőségünk nyílt egy ilyen sikeres akció szervezésére” – értékelte a gyűjtés eredményeit Cseh Balázs, az Élelmiszerbank Egyesület elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
26 százalékkal többet szánnak a magyarok idén a karácsonyra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl is az Élelmiszerbank mellé állt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtört a növekvő trend: idén ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fenntarthatósági keretrendszer segíti az élelmiszeripari beszállítói láncokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >IV. Employer Branding: A munkáltatói márkaépítés új ritmusa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarország a paprikára épít: 10. hely Európában a friss paprika exportjában, 5. a szárítottban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

