27%-os árcsökkenéssel ünnepli 27 éves születésnapját a magyar Auchan
Az Auchan Magyarország májusban ünnepli 27. évfordulóját. Ez alkalomból négy héten át tartó árcsökkenéssel lepik meg vásárlóikat: többszáz terméküket 27%-kal olcsóbban kínálják az ünnepi időszakban. Május folyamán minden vásárló indulhat a 270 000 forintos napi nyereményért is, amit ajándékkártyán kapnak meg a nyertesek. Csak egy napig pedig a 27 évvel ezelőtti árakon adnak néhány terméket, köztük tévét és hűtőt is. A születésnapi kampány során bemutatkozik az új, AI segítségével létrehozott marketing-kommunikációs platformjuk is.
A madarak is azt csiripelik, hogy május az Auchan és az ott vásárlók hónapja lesz, abból az alkalomból, hogy az Auchan áruházlánc 27 éve van jelen hazánkban. A hónap folyamán többféle akcióval és nyereményjátékkal készülnek, hogy a jubileumot együtt ünnepeljék meg a vásárlókkal. Az ez időtartamra eső akciós újságok mindegyike négy oldalon sorolja majd azokat a termékeket, amelyeket – az évfordulóra utalva – 27%-kal olcsóbban adnak májusban. Ezek között szinte minden kategóriából lesznek beválogatott termékek. A másik nagy ünnepi akció a napi nyereményjáték, amelyen vásárlási összegtől függetlenül naponta 270 000 forinttal feltöltött ajándékkártyáért szállhatnak ringbe a vevők Bizalomkártya- és blokkjukkal történő regisztráció után. A nyerteseket hetente sorsolják ki, a nyereményjáték egészen május 31-ig tart.
Egyetlen napon, május 27-én pedig több terméket a 27 évvel ezelőtti áron adnak, köztük sajátmárkás tévét és hűtőt is, valamint tisztító- és tisztálkodási szereket.
„Ez az évforduló azért fontos számunkra, mert hagyományaink mellett idén sok mindenben megújulunk és frissülünk. Azt szeretnénk, ha vásárlóink is részesei lennének az ünneplésnek és annak, hogy új lendületet veszünk. Az elmúlt 27 év során együtt fejlődtünk, és bízunk benne, hogy nem lesz ez másként a következő 27 évben sem. Ezzel a születésnapi akcióval szeretnénk köszönetet mondani minden egyes vásárlónknak és kollégánknak”
– mondta Vincze Géza, az Auchan Magyarország ügyvezető igazgatója.
A nagyszabású születésnapi kampányt minden lehetséges felületen kommunikálja az áruházlánc, az akciós újságjaiban, a hiper- és szupermarketjeiben, valamint tévé- és rádióreklámokban. Valamint útjára indul az új, vásárlóközpontú márkakommunikációs vonal is.
Kapcsolódó cikkeink
Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >Veszélyben az élelmiszerbiztonság? Magyarország nem támogatja a Mercosur-egyezményt
Komoly aggodalmakat fogalmazott meg Nagy István agrárminiszter az EU és…
Tovább olvasom >