26 magyar vállalat az idei BoiFach szakkiállításon
A február 15-18. között Nürnbergben zajló eseményen a tavalyinál 50 négyzetméterrel nagyobb standon, mintegy 250 négyzetméteres területen szervez magyar megjelenést az AMC.A világ egyik vezető bioszakvásárát, a BioFach Nemzetközi
Biotermék Vásárt 1990 óta rendezik meg Németországban. A szervezők adatai
szerint tavaly 70 ország több mint kétezer kiállítója mutatta itt be termékeit,
a látogatók száma elérte a 37 ezret. A szakkiállításon a biotermékek teljes
spektrumával találkozhat az érdeklődő. Az élelmiszerektől és boroktól kezdve a
kozmetikumokon, textíliákon, valamint háztartási- és tisztítószereken át, a
bútorokig és játékokig minden a bio jegyében készül.
A vásár fontos megjelenési lehetőség a hazai biotermelőknek,
hiszen ma még a magyar biotermékek 80 százalékát külföldön adják el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >