250 rászoruló gyermeket látott vendégül ebédre a Time Out Market Budapest

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 12. 09. 09:56
🎧 Hallgasd a cikket:

Az ünnepi időszak közeledtével a Time Out Market Budapest idén különleges módon hívta fel a figyelmet a közösség erejére és a jótékonykodás fontosságára: a Baptista Szeretetszolgálattal együttműködve 250 hátrányos helyzetű gyermeket és kísérőiket látta vendégül egy finom ebédre Budapest legújabb gasztronómiai és kulturális központjában, a Blaha Lujza téri Corvin Palace épületében.

A város egyik legizgalmasabb új találkozóhelyének számító Time Out Market Budapest ezúttal egy vidám, gyerekzsivajtól hangos esemény helyszíne lett. A Baptista Szeretetszolgálat által meghívott 250 gyerek közösségi asztaloknál foglalhatott helyet, miközben a Market 11 éttermének csapatai előttük készítették el a kizárólag erre az alkalomra megalkotott, gyermekek számára összeállított menüt. Az érkező gyerekek olyan díjnyertes és feltörekvő éttermek fogásait kóstolhatták meg, mint az Anyukám Mondta, Pingrumba, 101 Bistro, Szaletly, CANTEEN by Pesti István, Casa Christa, Bigfish, Tuning Burger, M’EAT by Rácz Jenő, LIRA by Essência és a Hai Nam Pho. Az eseményre készített speciális kínálatban többek között olyan népszerű ételek szerepeltek, mint a mini burger, a tavaszi tekercs vagy a margherita pizza, valamint a desszertek sem maradtak el: tiramisu és sajttorta is várta a gyerekeket. Az ebéd mellé a Szentkirályi Magyarország jóvoltából Toma gyümölcslevek, a BWT támogatásával pedig szűrt víz került az asztalokra.

Az esemény azonban többről szólt, mint a finom falatokról. A Time Out Market szellemiségéhez hűen a gasztronómia élményekkel egészült ki: a gyerekek személyesen találkozhattak a Mikulással, és a Regio Játék felajánlásának köszönhetően mindenki ajándékkal térhetett haza. Emellett a Market csapata egy izgalmas játékot is szervezett: érkezéskor minden gyermek tombolát kapott, három szerencsés pedig 50 000 Ft értékű Market-ajándékutalványt nyert. A játék ötletét a 80-as és 90-es évek legendás televíziós műsora, a Három kívánság inspirálta, amelynek egyik adásában a műsorvezető, Dévényi Tibor egy kislánynak teljesítette azt az álmát, hogy édesanyjával a Corvin Áruház nyitás előtti csendjében vásárolhasson – ugyanabban az épületben, amely ma a Time Out Market Budapestnek ad otthont.

Kapcsolódó cikkeink