250 millió font értékű árcsökkentésre készül a brit Lidl

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 09. 09:26
🎧 Hallgasd a cikket:

A Lidl brit leányvállalata a tervek szerint 250 millió fontot (közel 288 millió eurót) invesztál az alapvető termékek árának csökkentésébe, ezzel segítve a vásárlókat abban, hogy még többet spórolhassanak a közelgő karácsonyi időszakra készülve.

Az év eleje óta több mint 1000 termékkategória ára csökkent, a mostani lépés pedig a Lidl által működtetett egyetlen hűségprogramot, a Lidl Plust egészíti ki.

Az alkalmazás heti kuponokkal, személyre szabott ajánlatokkal és extra kedvezményekkel kínál a korábbiaknál is jobb vásárlói élményt. A hűségprogram keretében például már havi 10 fontos vásárlás után ingyen péksütemény jár, míg 250 fontos költés után 10% kedvezményt ad a lánc a következő vásárlásra. A „Pick of the Week” akciókban hetente kínál a Lidl kedvezményes áron zöldséget, gyümölcsöt, húst és baromfit.

Richard Bourns, a Lidl GB kereskedelmi igazgatója szerint a vállalat elkötelezett amellett, hogy minden nap a legjobb ár-érték arányt nyújtsa, és mindenki számára elérhetővé tegye az egészséges élelmiszereket megfizethető áron.

Ezzel párhuzamosan Spanyolországban a Lidl megnyitotta eddigi legnagyobb logisztikai központját Martorellben, Barcelonában. A 140 millió eurós beruházás jelentősen növeli a vállalat működési kapacitását Északkelet-Spanyolországban, támogatva ezzel a további terjeszkedést és a vásárlókhoz való közelséget.

Kapcsolódó cikkeink