25 százalékban sajátmárkás élelmiszereket forgalmazna a Real
A nemzetközi lánc tavaly jelentős átalakításokat végzett a sajátmárkás kínálatban, néhány terméket kivont a forgalomból, de Real Quality márkanév alatt 850 új terméket vezetett be.
A cég tervei szerint a jelenlegi
15 százalékról néhány éven
belül 25 százalékra növelnék a
sajátmárkás élelmiszerek forgalmát
üzleteikben. A növekedés mozgatórugója
a kiváló minőség és a szélesedő
kínálat lehet.
A termékkör kereskedelmi
márkákkal való erősítése főleg
Németországon kívül szükséges,
ugyanis a cég Lengyelországban és Törökországban
a Carrefourral valamint aTescoval versenyez, Oroszországban és
Romániában a Carrefour a konkurense.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >