25 százalékban sajátmárkás élelmiszereket forgalmazna a Real
A nemzetközi lánc tavaly jelentős átalakításokat végzett a sajátmárkás kínálatban, néhány terméket kivont a forgalomból, de Real Quality márkanév alatt 850 új terméket vezetett be.
A cég tervei szerint a jelenlegi
15 százalékról néhány éven
belül 25 százalékra növelnék a
sajátmárkás élelmiszerek forgalmát
üzleteikben. A növekedés mozgatórugója
a kiváló minőség és a szélesedő
kínálat lehet.
A termékkör kereskedelmi
márkákkal való erősítése főleg
Németországon kívül szükséges,
ugyanis a cég Lengyelországban és Törökországban
a Carrefourral valamint aTescoval versenyez, Oroszországban és
Romániában a Carrefour a konkurense.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >