25 százalékban sajátmárkás élelmiszereket forgalmazna a Real
A nemzetközi lánc tavaly jelentős átalakításokat végzett a sajátmárkás kínálatban, néhány terméket kivont a forgalomból, de Real Quality márkanév alatt 850 új terméket vezetett be.
A cég tervei szerint a jelenlegi
15 százalékról néhány éven
belül 25 százalékra növelnék a
sajátmárkás élelmiszerek forgalmát
üzleteikben. A növekedés mozgatórugója
a kiváló minőség és a szélesedő
kínálat lehet.
A termékkör kereskedelmi
márkákkal való erősítése főleg
Németországon kívül szükséges,
ugyanis a cég Lengyelországban és Törökországban
a Carrefourral valamint aTescoval versenyez, Oroszországban és
Romániában a Carrefour a konkurense.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >