25 százalékban sajátmárkás élelmiszereket forgalmazna a Real
A nemzetközi lánc tavaly jelentős átalakításokat végzett a sajátmárkás kínálatban, néhány terméket kivont a forgalomból, de Real Quality márkanév alatt 850 új terméket vezetett be.
A cég tervei szerint a jelenlegi
15 százalékról néhány éven
belül 25 százalékra növelnék a
sajátmárkás élelmiszerek forgalmát
üzleteikben. A növekedés mozgatórugója
a kiváló minőség és a szélesedő
kínálat lehet.
A termékkör kereskedelmi
márkákkal való erősítése főleg
Németországon kívül szükséges,
ugyanis a cég Lengyelországban és Törökországban
a Carrefourral valamint aTescoval versenyez, Oroszországban és
Romániában a Carrefour a konkurense.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >