25 százalékban sajátmárkás élelmiszereket forgalmazna a Real
A nemzetközi lánc tavaly jelentős átalakításokat végzett a sajátmárkás kínálatban, néhány terméket kivont a forgalomból, de Real Quality márkanév alatt 850 új terméket vezetett be.
A cég tervei szerint a jelenlegi
15 százalékról néhány éven
belül 25 százalékra növelnék a
sajátmárkás élelmiszerek forgalmát
üzleteikben. A növekedés mozgatórugója
a kiváló minőség és a szélesedő
kínálat lehet.
A termékkör kereskedelmi
márkákkal való erősítése főleg
Németországon kívül szükséges,
ugyanis a cég Lengyelországban és Törökországban
a Carrefourral valamint aTescoval versenyez, Oroszországban és
Romániában a Carrefour a konkurense.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárult a 15. jubileumi Nap gyermekei pályázat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mit jelent a hústartalom a húskészítményeknél?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >