25 millió eurót szán üzletfelújításra a romániai Mega Image
A romániai élelmiszer-kiskereskedő, a Mega Image 25 millió eurót fordít üzleteinek és raktárainak felújítására, valamint korszerűsítésére. Az Ahold Delhaize csoport tagja 975 üzletéből már 140-et felújított.
Az új berendezésekbe, automatizált folyamatokba és a személyzet képzésébe történő beruházások egy átfogóbb folyamat részét képezik, amelynek célja a bolti biztonsági intézkedések megerősítése.
A Mega Image azt is közölte, hogy továbbra is együttműködik a hatóságokkal annak érdekében, hogy az üzleteiben értékesített termékek biztonságosak és kiváló minőségűek legyenek. Erre azt követően került sor, hogy a román fogyasztóvédelmi hatóság, az ANPC – más kiskereskedők mellett – 1 millió euróra bírságolta a Mega Image-t, miután 230 üzletben végzett ellenőrzései során szabálytalanságokat tárt fel a gyümölcsök és zöldségek tárolásával kapcsolatban.
A Mega Image további higiéniai és élelmiszerbiztonsági intézkedéseket is bevezetett a biztonságosabb és kellemesebb vásárlási élmény biztosítása érdekében.
A kiskereskedő több mint 300 helyi termelővel működik együtt, akik tavaly 28 600 tonna gyümölcsöt és zöldséget szállítottak a láncnak. Minden terméket speciális laboratóriumokban ellenőriznek a termesztési időszak alatt és azt megelőzően is, hogy az áru üzletek polcaira kerülne.
A sajátmárkás termékválaszték jelenleg mintegy 800 SKU-t tartalmaz, és a Mega Image értékesítésének 25%-át teszi ki.
Az Ahold Delhaize nemrégiben 1,3 milliárd euróért vásárolta meg a romániai Profi Rom Food élelmiszer-kiskereskedőt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >