25. LUXE PACK Monaco: További lendületben a csomagolóipar
Monte Carlo kongresszusi központjában, a Grimaldi Forumban rendezték október 24–26. között az idei luxustermékek csomagolási seregszemléjét. Élénk színek, átlátszó anyagok, szofisztikált díszítések – ezek jellemezték leginkább az idei trendeket.
A luxuscsomagolás területén tevékenykedőknek, mondhatni, kötelező a részvétel, hiszen a Monacóban, New Yorkban és Sanghajban megrendezett LUXE PACK események egyedülállóak a szektorban. A modern épület, amely helyet biztosít a kiállításnak, leginkább egy bevásárlóközponthoz hasonlítható, ahol alkalmanként több mint 350 kiállító, köztük a világ vezető csomagolási vállalatai is megjelennek, hogy bemutassák csomagolási megoldásaikat. Szintén ennek az eseménynek része a sikeres csomagolási fejlesztők által használt know-how bemutatása, igazolva ezzel is a piac vitalitását és kreativitását.
És persze nem tilos megnézni, hogy mások mit csinálnak és hogyan…
– A látogatók ötletekre vadásznak, figyelik, hogy milyen innovációkat valósítottunk meg más ügyfelek számára – mondja Sarah Romay, a Jackel-LF Beauty kommunikációs igazgatója.
A luxustermékek jelen vannak a szépségápolók, a szeszes italok, borok és pezsgők szektoraiban, de megjelennek az ékszerek, ruházati termékek vagy akár az irodai eszközök luxuskategóriáinak csomagolásai is.
– Néha szükség van rá, hogy más iparágaktól vegyünk át ötleteket – ismeri el Henry Renella, a The Estée Lauder Companies VP globális csomagolásfejlesztője.
A háromnapos esemény mindennap korán reggel kezdődik bemutatókkal. Napközben, a kiállítással egyidejűleg szakmai kísérőesemények zajlanak, és persze előre foglalt időpontokban érkeznek az ügyfelek a kiállítókhoz.
– Ez az esemény egyfajta kis mikrokozmosz, mindenki jelen van, a hangulat oldott, és remek a környezet – mondja Patrick Bousquel, az Aptar Beauty+Home európai fejlesztési igazgatója.
– Ez a kiállítás rendkívüli eseménynek mondható, mert valódi lehetőséget biztosít a kapcsolatépítésre, ami manapság egyre inkább fontos – hangsúlyozza Pierre Alain Bataillard, a Moet & Chandon csomagolásfejlesztési igazgatója.
– Láthatunk itt parfümös dobozokat, kozmetikai termékek dobozait, és gyönyörű üvegek számára készült dobozokat. Rendkívül széles a választék, miközben alkalom nyílik tanulni más iparágaktól és azok képviselőitől, akikkel a tárgyalóboxokban megvitathatjuk a legfontosabb üzleti kérdéseket – fejti ki Samuel Faure, a Christian Dior Parfums bőrápolási beszerzője.
– Mindegy, hányszor járt már itt az ember korábban, mindig eláll a lélegzete, ha ide belép. Több új megoldást lehet itt látni, mint más kiállításokon együttvéve – mondja Sumit Bhasin, a P&G Prestige globális innovációs igazgatója.
Így hát mindenki, akit érdekel a csomagolási szakma, visszatér minden évben, legyen az kiállító vagy látogató. Az újak számára pedig, mondhatni, kötelező a betagozódás…
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >