25 éve népszerűsíti a magyar dinnyét a SPAR
Idén is kiemelt szerepet kap a zöldség-gyümölcs polcokon a magyar dinnye a SPAR országos hálózatában. A SPAR 25 éve nyitotta első üzletegységét Magyarországon, azóta kiemelten kezeli a hazai dinnyét, mert finom, jótékony hatásai vannak és sok ezer embernek biztosít megélhetést. A görögdinnye népszerűsítésére a SPAR roadshow-t is indít a Balaton körül.
„A magyar termelők érdekében a SPAR csoport az első magyar dinnyetételek megjelenésekor azonnal felhagy az importtal, és kizárólag hazai dinnyével tölti fel országos hálózatát. Ez jelenleg 343 szupermarketet, 32 INTERSPAR-t és 97 franchise üzletet jelent. 25 éve vagyunk a magyar piacon, és tapasztalatunk szerint sem ízletesebb, sem jobban eladható dinnye nincs, mint a hazai” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. Hangsúlyozta: a SPAR szakértői szerint a fajtahasználatból, a kiültetések és a szedések időzítéséből egyértelműen látszik, hogy a hazai dinnyetermelők szeretnék minél inkább lefedni a teljes szezont. A SPAR, mint családi vállalkozás, partner abban, hogy az agrárvállalkozások és a magyar dinnye még nagyobb teret nyerjenek, és a vevők még tovább fogyaszthassák a kiváló minőségű hazai dinnyét.
Szakemberek szerint görögdinnyéből igen jó évünk lehet: ha az átlagos hektáronkénti becsült hozamot figyelembe vesszük, a mennyiség meghaladhatja a 240 ezer tonnát. Sárgadinnyéből 16 ezer tonna feletti termés prognosztizálható, azonban ez a mennyiség nem képes mindig kielégíteni a hazai igényeket. A SPAR a tavalyi évben július és szeptember között 4,7 millió kilogramm dinnyét értékesített és ezt a volument várhatóan az idei évben is el fogja érni.
A dinnyeszezon nyitányaként a SPAR idén is áruházi dinnyekóstolást szervez több üzletében a Balaton környékén. A dinnyepromóciós eseménysorozat első állomása július 7-én Szántódon került megrendezésre a SPAR áruház előtt, ahol Rácz Árpád, a SPAR zöldség-gyümölcs szakértője népszerűsítette a vásárlók körében a nyári gyümölcsöt.
A dinnye roadshow állomásai:
2016. július 7-9.: Szántód, Siófoki út 3., SPAR szupermarket
2016. július 14-16.: Keszthely, Tapolcai út 37., INTERSPAR áruház
2016. július 21-23.: Balatonfüred, Arácsi út 15., SPAR szupermarket
2016. július 28-30.: Veszprém, Dornyai Béla utca 4., INTERSPAR áruház
2016. augusztus 4-6.: Velence, Tópart utca 47., SPAR szupermarket
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >